Sivu 1/1

Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 12:51
Kirjoittaja Hex4
Näistä taunuksen rakentelu ajoista on niin paljon aikaa että tarvitsisin muistin virkistyksen!
Eli lyön tanen pellin alle v- kuutosen. Tällä hetkellä on siis 1.6, mitä kaikkea joudun vaihtamaan leiman varalle? Jarrut, 9 tuumaisethan tarvitsen taakse mutta mistä sellaiset löydän?? Etu jarrut menee samoilla? Miten etu kelkka, eikö rivi4 ja v6 välillä ollut eroja, lähinnä asennusta helpottamiseksi??

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 13:49
Kirjoittaja ardhu
Joko 2.0 tanen takajarrut tai apinoit jostain muusta. Jengi laittanut sierran rumpuja, kilpiin joutuu poraamaan uuden pulttijaon.

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 14:24
Kirjoittaja Mois

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 14:44
Kirjoittaja Vermilion
- Helpoin kone on varmaan 2.8 kaasari... jos sulla ei ole valmista moottoria. (Ostaa käytettynä ja halvin)
- En laittais enään mihinkään rumpujarruja. Levyjarrut taakse... ei maksa paljoa jostain mondeosta tjs. muutenkin pysähtyy aikalailla paremmin.
-9 TUUMAINEN? NOOOO ei Ei ei siis tarkoitat Iso-Atlas perää. Pikkuperä on ns. enkkuperä.
perän löytäminen onkin vähän haastavampaa, jos haluaa halvalla päästä. Volvon perä varmaan halvin ja kestävin. 9" perää löytyy noista amerikan autoista ja pikku kuorma-autoista... toki sekin kestää...

Soita Moisille, seähän on vissiin taunus expert ja sillä on "halpoja" osia myydä varmaan tälläiseen muutokseen.

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 18:04
Kirjoittaja ardhu
Vermilion kirjoitti:- Helpoin kone on varmaan 2.8 kaasari... jos sulla ei ole valmista moottoria. (Ostaa käytettynä ja halvin)
- En laittais enään mihinkään rumpujarruja. Levyjarrut taakse... ei maksa paljoa jostain mondeosta tjs. muutenkin pysähtyy aikalailla paremmin.
-9 TUUMAINEN? NOOOO ei Ei ei siis tarkoitat Iso-Atlas perää. Pikkuperä on ns. enkkuperä.
perän löytäminen onkin vähän haastavampaa, jos haluaa halvalla päästä. Volvon perä varmaan halvin ja kestävin. 9" perää löytyy noista amerikan autoista ja pikku kuorma-autoista... toki sekin kestää...

Soita Moisille, seähän on vissiin taunus expert ja sillä on "halpoja" osia myydä varmaan tälläiseen muutokseen.
Tais olla kyse 9" jarruista ei perästä ja pikkuperä ei ole enkkuperä taunuksessa.

Ne isot jarrut passaa myös siihen pikkuperään mikä auton alla on kiinni.

ja pakollinen: HAKU! :lol:

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 18:26
Kirjoittaja Vermilion
Joo niin tekee, jotenkin luin, että jarrut ja "isompi perä"

Soita Mois :P se on nykyään kävelevä taunus sanakirja.

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 20:21
Kirjoittaja Hex4
Ardhu, en noteeraa pakollista.


Siis tuossa on nyt 2.9i scorpio purettuna josta tekniikka tulee, takajarrut olikin jo ryövätty tästä kun levyjä mietein taneen.

Fonecta ei tuntenut Moisia. Muahaha.

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 21:49
Kirjoittaja Mois

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 26 Tammi 2016, 22:43
Kirjoittaja vtormane
Hex4 kirjoitti:Ardhu, en noteeraa pakollista.


Siis tuossa on nyt 2.9i scorpio purettuna josta tekniikka tulee, takajarrut olikin jo ryövätty tästä kun levyjä mietein taneen.

Fonecta ei tuntenut Moisia. Muahaha.
2.9 on liian iso menee prosenttien yli, ei onnistu muutoskatsastuksella.

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 27 Tammi 2016, 00:07
Kirjoittaja Hex4
2.9 menee pellin alle, mutta ei papereihin.

Re: Apuja! Veekuutoistaminen.

Lähetetty: 30 Tammi 2016, 01:24
Kirjoittaja Samu
Hex4 kirjoitti:2.9 menee pellin alle, mutta ei papereihin.
:peukku:

älä vaan erehdy samaan kuin minä, eli kireempi nokka...ei toiminutkaan vakio sähköillä sen jälkeen ja siitä lähtien on tapeltu kohta 1,5-vuotta että sais toimimaan :seko: