Konehuoneen fiksaus
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Konehuoneen fiksaus
Milläs tavalla raati on panostanut konehuoneeseen?
Millä vanhat mönjät otettu pois ja miten maalattu? Lakkaa käytetty? Entä johdotukset? Uudet erkat päälle?
Omassa GT:rojektissa olisi se edessä ja ainakin vanhat jarrunesteet on tehneet tehtävänsä...ajattelin karhun kielellä hinkata kiillon pois ja pahimmat paikat hiekkapaperilla. Pysyykö tuollainen Spray-täyttötavara(värikoodin mukaan sekoitettu) konehuoneessa ilman lakkoja?
Muita huomioimisen arvoista?
Millä vanhat mönjät otettu pois ja miten maalattu? Lakkaa käytetty? Entä johdotukset? Uudet erkat päälle?
Omassa GT:rojektissa olisi se edessä ja ainakin vanhat jarrunesteet on tehneet tehtävänsä...ajattelin karhun kielellä hinkata kiillon pois ja pahimmat paikat hiekkapaperilla. Pysyykö tuollainen Spray-täyttötavara(värikoodin mukaan sekoitettu) konehuoneessa ilman lakkoja?
Muita huomioimisen arvoista?
Sedan GT '73
Mun mielestä Tommi (sen kerhotapaamiskuvissakin näkyvän upciderin-vihreän mkII:sen omistaja ) vois kertoa vähän tosta konehuoneen maalaamisesta. Ite maalaan vaan n. vuoden välein venakopat vannehopealla ja siitä ne häipyy öljyn ja lämmön yhteisvaikutuksesta aika pian...
Noi johdotukset on mielipidekysymys. Mun mielestä se erkkaaminen ei näytä niin hirveen hyvältä, varsinkaan kun ne rupee repeilemään sitten ajan kuluessa. Sellanen kangassukka johtonippujen päälle olis hienoin mutta halvalla sai melko siistin kun veti vaan pienillä mustilla nippusiteillä johdot tiiviiksi kimpuksi. Ei se väriloisto ainakaan mua haittaa.
Noi johdotukset on mielipidekysymys. Mun mielestä se erkkaaminen ei näytä niin hirveen hyvältä, varsinkaan kun ne rupee repeilemään sitten ajan kuluessa. Sellanen kangassukka johtonippujen päälle olis hienoin mutta halvalla sai melko siistin kun veti vaan pienillä mustilla nippusiteillä johdot tiiviiksi kimpuksi. Ei se väriloisto ainakaan mua haittaa.
-71 Coupe GT
Erkalla tarkoitin sitä mustaa muoviteippiä , jota siellä on käytetty alunperin. En noilla nippusiteillä oikein tahdo nätisti saada.Jukkis kirjoitti:
Noi johdotukset on mielipidekysymys. Mun mielestä se erkkaaminen ei näytä niin hirveen hyvältä, varsinkaan kun ne rupee repeilemään sitten ajan kuluessa. Sellanen kangassukka johtonippujen päälle olis hienoin mutta halvalla sai melko siistin kun veti vaan pienillä mustilla nippusiteillä johdot tiiviiksi kimpuksi. Ei se väriloisto ainakaan mua haittaa.
Sedan GT '73
Eikunniinjoo, mullahan oli noita itelläni. Valokopiosta scannattuja, eli huippulaatua. Otatko Taco talteen noi? Noi on nimenomaan konehuoneen puoli.Sumu kirjoitti:Ei kai siellä ole kuin ruiskun ja järjettömän sytkyn johdotukset...?Jukkis kirjoitti:Eikös sellaset oo Tacolla arkistossa?Sumu kirjoitti:Olikos jollain konehuoneen sähkökuvia? 73:seen.
http://users.tkk.fi/~jhassi/kaavio1.jpg
http://users.tkk.fi/~jhassi/kaavio2.jpg
http://users.tkk.fi/~jhassi/kaavio4.jpg
http://users.tkk.fi/~jhassi/kaavio5.jpg
-71 Coupe GT
Japilla ja KOPI-kiinnikkeillä tulee hyväft79 kirjoitti:tohon mun käyttö taunukseen vetäsin johtonippujen päälle
mustaa muoviteippiä.... ihan hyvä...
mutta farmariin en kyllä rupee teippaamaan..
joku kangasletku vois olla hyvä...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98