Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
isoatlas kirjoitti:Jos kytkin irroittaa tarpeeksi, niin kyllä sieltä laatikosta on sitten synkrorenkaat kuluneet loppuun, ei se muuten rutise...type9:iin kuuluu 75W-90 synteettinen öljy.
Samu kirjoitti:Type9 kuuluu gl5 öljy, toi toki on vähän paksumpaa mitä suositukset mutta Saastamoinen kertoi sillä saaneensa pari laatikkoa hiljenemään niin piti kokeilla. Ja irrottaako se sitten tarpeeksi jos kerran ei siinä puoleenväliin polkimen liikettä säädettynä suostu enää edes vaihtamaan ykköseltä kakkoselle?
Samu kirjoitti:aika jännä kyllä että väittää gl-4 burtonilla. kyllähän se niin meni että type9 gl-5 ja perään gl-4
niin joo ja vauhtipyörä on kevennetty, mutta paino on otettu pois moottorin puolelta ja levyn puoli vaan kevyesti putsattu. Mitä muuten Vermillion teit sille kytkimelle että rupes pitämään suuremmilla kierroksilla?
Samu kirjoitti:aika jännä kyllä että väittää gl-4 burtonilla. kyllähän se niin meni että type9 gl-5 ja perään gl-4
niin joo ja vauhtipyörä on kevennetty, mutta paino on otettu pois moottorin puolelta ja levyn puoli vaan kevyesti putsattu. Mitä muuten Vermillion teit sille kytkimelle että rupes pitämään suuremmilla kierroksilla?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa