miks tankissa on pyörre...???

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Janzamar
Viestit: 4317
Liittynyt: 28 Elo 2004, 09:30
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Janzamar »

josko neulaventtiili päästää läpi?
Taunus Maximus =)
Antti
Viestit: 234
Liittynyt: 10 Elo 2004, 00:06
Paikkakunta: Kemi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti »

ft79 kirjoitti:
Antti kirjoitti:Ite käyttäisin kaasutinkorjaajalla sen kaasarin, laittais uudet osat sisälle ja kattos muutenkin että missä kunnossa se on, ja sitten säädättäisin sen semmosessa paikassa missä on kunnon vehkeet siihen hommaan. :wink:
yrittivät kyllä mutta eivät onnistuneet...
meni 25€ ihan hukkaan... :(
Turussa ainakin oli pätevä se kaasutinkorjaamo. Hintaa kaasarin kunnostukselle tuli pari sataa €, ja sitten se säätäminen päälle Keminmaassa, jotain 20-30€. Tuli hyvä ja toimiva. :shock:
Taunus on luonnollinen asia
Avatar
voorti
Viestit: 58
Liittynyt: 12 Maalis 2005, 11:38
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja voorti »

Et ole ajatellu vaihtaa kaasaria esim.ykskukkunen weberi kävis vanhan tilalle täältä voi esim. koettaa hakea http://www.varaosahaku.fi/
Jestapa jepulis!
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

voorti kirjoitti:Et ole ajatellu vaihtaa kaasaria esim.ykskukkunen weberi kävis vanhan tilalle täältä voi esim. koettaa hakea http://www.varaosahaku.fi/
mulla on tollanen 1-k weber ittellä myös... :roll:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

No ei se kannatas kokeilla,mulla oli aikanaan tässä nykyisessä vehkeessä vv kaasutin se pelas ihan kohtalaisesti siihen saakka kun meni luistinta liikuttava kalvo ja sen kun vaihto säädöt ei enää passanukkaan,luistimessa oli muistaakseni joku neula joka oli älyttömän herkkä säädöille bensaa palo jos säätö oli pielessä ja sitte kun sitä yritti säätää niin oli vaikea saada kulkua kohdalleen ettei nykisi auto,vaihoin sitte kaks kurkku weberiin kulku parani mutta ei se kulutus laskenu siitä kun vv oli kunnossa.
Avatar
voorti
Viestit: 58
Liittynyt: 12 Maalis 2005, 11:38
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja voorti »

Anonymous kirjoitti:No ei se kannatas kokeilla,mulla oli aikanaan tässä nykyisessä vehkeessä vv kaasutin se pelas ihan kohtalaisesti siihen saakka kun meni luistinta liikuttava kalvo ja sen kun vaihto säädöt ei enää passanukkaan,luistimessa oli muistaakseni joku neula joka oli älyttömän herkkä säädöille bensaa palo jos säätö oli pielessä ja sitte kun sitä yritti säätää niin oli vaikea saada kulkua kohdalleen ettei nykisi auto,vaihoin sitte kaks kurkku weberiin kulku parani mutta ei se kulutus laskenu siitä kun vv oli kunnossa.
minä olin tämän kirjoittaja
Jestapa jepulis!
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

oon huomannu tässä viimeaikoina että tota on ihan jumalattoman paha saada käyntiin aamusin... joutuu sahaa akun melkein tyhjäks...
sitte kun lähtee niin ei mitään vikaa... :roll:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Vastaa Viestiin