Ohc:n vauhtipyörien erot?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Re: Ohc:n vauhtipyörien erot?

ViestiKirjoittaja duster73 » 08 Tammi 2015, 16:10

Vermilion kirjoitti:
duster73 kirjoitti:on noita kevennettyjä ollut paljonkin itellä.ei vaan koskaan fordin ohc-moottorissa.joistakin pystyy ottamaan useita kilojakin pois.ja monestikaan ei voi mitään painoa sanoa,et paljonko voi ottaa.esim itellä tullut kenttiläisissä ainakin kolmen painoista vastaan.
tietysti sekin kestoon vaikuttaa,et kuin pitkään sitä sitten kierrätetetään kovilla kierroksilla.


Niin tähän vielä sellainen lisäys vautipyörän pitää olla hyvin tasapainossa. Tärinät aihettavat yleensä
vautipyörän hajoamisen jos ne yleensä edes hajoaa jostain.


totta tuokin.ja mitä enemmän kierrättää,sitä tärkeämpää.mutta kylläpä on joskus vakio-limput onnettomasti painoitettu.joskus tuntuu ettei niitä o tasapainotettu ollenkaan,on isojakin heittoja ollut.
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
duster73
 
Viestit: 599
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 18:37
Paikkakunta: Ristiina

Edellinen

Paluu TEKNIIKKA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa