Mattoasiaa

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Walttu
Viestit: 328
Liittynyt: 12 Joulu 2008, 23:22
Paikkakunta: ylivieska

Re: Mattoasiaa

Viesti Kirjoittaja Walttu »

itellä ollu 2? vuotta paikallaan eikä oo ainakaan vielä miksikään menny. jonku sortin muovia tuo matto mitä mulla on, joku saa nusasta pilkkua vapaasti onko se sit polyesteriä vai mitä. ite en tiä :)
Ford Granada 2.3 v6
Ford Taunus 1.6L farkku
Ford Taunus 1600 4d '74
Virhe ostokset:
Fiat Tipo 1,6 95"
Ford orion 1.6 88"
Avatar
taunus 78
Viestit: 1263
Liittynyt: 09 Syys 2005, 23:53
Paikkakunta: (meri)pori
Viesti:

Re: Mattoasiaa

Viesti Kirjoittaja taunus 78 »

Onko kukaan sovittanut sierran mattoa Taunukseen?
Tiedän että kannattaako kavuta vintiltä sitä mattoa hakemaan jos ei mitään toivoa saada sopimaan.
TAUNUS 1978 2.8i automatic
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
Chevyvan g20 1983 6.2d
Drive hybrid, i need your fuel...
GynZi
Viestit: 12
Liittynyt: 20 Heinä 2015, 23:58

Re: Mattoasiaa

Viesti Kirjoittaja GynZi »

Osuipas tämä ketju silmiin, ja tuli heti mieleen ilmoitus, johon ebayssä törmäsin. Eli joku väsää mittatilaustyönä cortinaan mattoja joihin saa listalta valita värin, materiaalin sekä ohjauksen puolen. Itse ajattelin tilata ensi vuoden puolella tuolta taunukseen uuden maton, ellen löydä kermanväristä ghia-mattoa suomesta ennen sitä: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-CORTINA- ... 33a750032f
Vermilion
Viestit: 1636
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Re: Mattoasiaa

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

GynZi kirjoitti:Osuipas tämä ketju silmiin, ja tuli heti mieleen ilmoitus, johon ebayssä törmäsin. Eli joku väsää mittatilaustyönä cortinaan mattoja joihin saa listalta valita värin, materiaalin sekä ohjauksen puolen. Itse ajattelin tilata ensi vuoden puolella tuolta taunukseen uuden maton, ellen löydä kermanväristä ghia-mattoa suomesta ennen sitä: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-CORTINA- ... 33a750032f
Itse melkein ostin tuolta capriin uuden maton, mutta originaali matto on yksiosainen eikä mikään tilkkutäkki. Noi osissa olevat nukkamatot ei pysy paikallaa ilman, että liimaa pohjaan kiinni.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Avatar
Sumu
Viestit: 1523
Liittynyt: 12 Elo 2004, 17:25
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Mattoasiaa

Viesti Kirjoittaja Sumu »

Mistä kankaasta ja mistä sitä saa, jolla voisi tehdä uuden karvamaton Taunuksen lattiaan?
Sedan GT '73
Vastaa Viestiin