Sivu 2/2

Re: 2.0 ohc > 2.8 v6

Lähetetty: 28 Marras 2014, 10:13
Kirjoittaja Walttu
Minäpä törkeesti lainaan tätä ketjua niin ei tarvi uutta pätkää tehä. Mitenkä tarviiko kallistuksen vaakaajia vaihtaa kun alkaa konetta kasvattaa 1600-> ens alkunn 2000 mut ehkä joskus isompaaki

Re: 2.0 ohc > 2.8 v6

Lähetetty: 28 Marras 2014, 17:53
Kirjoittaja Mois
Walttu kirjoitti:Minäpä törkeesti lainaan tätä ketjua niin ei tarvi uutta pätkää tehä. Mitenkä tarviiko kallistuksen vaakaajia vaihtaa kun alkaa konetta kasvattaa 1600-> ens alkunn 2000 mut ehkä joskus isompaaki
Ei tarvi, ekoissa MK1 Taunuksissa ei edes ollu koko vakaajia :D

Re: 2.0 ohc > 2.8 v6

Lähetetty: 06 Joulu 2014, 07:43
Kirjoittaja Tomi
Takavakaajia ei taida olla 1-kopassa ollenkaan ja ainakaan vielä -73 ei ole edessäkään.

Re: 2.0 ohc > 2.8 v6

Lähetetty: 07 Joulu 2014, 17:41
Kirjoittaja Mois
Tomi kirjoitti:Takavakaajia ei taida olla 1-kopassa ollenkaan ja ainakaan vielä -73 ei ole edessäkään.
Mun -72 rekisteröidyssä 2.0 V6 Tanessa on etuvakaaja mut ei takavakaajaa.

Re: 2.0 ohc > 2.8 v6

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 11:51
Kirjoittaja Tomi
Eli V6-malleissa on ja neloskoneisissa ei ole edessä vakaajaa ainakaan vielä -73.

Re: 2.0 ohc > 2.8 v6

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 16:45
Kirjoittaja JeeSe
Kyllä mun Taunuksessa on vakaajat molemmissa päissä.
Mutta -75 onkin vissiin jo vähän välimallin laitos.