Aurauskulma
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Muistelen et I - Koppasen tiedoissa oli taas mainittu et aurausta? I - koppasessa onkin etupyörät vähän muutenkin eri asennossa kun esim. II -Koppasessa. Ainakin tossa mun yhessä -72 raadossa on etupyörät suurinpiirtein "suorassa" (Camper) ja taas tossa -77:ssa on renkaitten yläreunat aika voimakkaasti kallellaan sisäänpäin...teekoo kirjoitti:Kyllä sä mois13 oikeassa olet. Alkuperäisessä korjaamokäsikirjassakin (vuodelta 76) on tuo sama: Haritusta 1,00 mm +- 1,00 mm.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Joo. I-koppaisen korjaamokäsikirjassa oli muistaakseni aurausta peräti 0...6 mm. Ja niissähän on tosiaan pyörät likimain pystyssä. II-koppaisissa on eniten negatiivistä camperia ja III-koppaisissa jotain siltä väliltä.mois13 kirjoitti:Muistelen et I - Koppasen tiedoissa oli taas mainittu et aurausta? I - koppasessa onkin etupyörät vähän muutenkin eri asennossa kun esim. II -Koppasessa. Ainakin tossa mun yhessä -72 raadossa on etupyörät suurinpiirtein "suorassa" (Camper) ja taas tossa -77:ssa on renkaitten yläreunat aika voimakkaasti kallellaan sisäänpäin...
II - koppaset on tehty nopeaan ajoonteekoo kirjoitti:Joo. I-koppaisen korjaamokäsikirjassa oli muistaakseni aurausta peräti 0...6 mm. Ja niissähän on tosiaan pyörät likimain pystyssä. II-koppaisissa on eniten negatiivistä camperia ja III-koppaisissa jotain siltä väliltä.mois13 kirjoitti:Muistelen et I - Koppasen tiedoissa oli taas mainittu et aurausta? I - koppasessa onkin etupyörät vähän muutenkin eri asennossa kun esim. II -Koppasessa. Ainakin tossa mun yhessä -72 raadossa on etupyörät suurinpiirtein "suorassa" (Camper) ja taas tossa -77:ssa on renkaitten yläreunat aika voimakkaasti kallellaan sisäänpäin...
DTM-autoissa on pyörät samalla tavalla "länkällään"
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
I-koppasessa on erillainen etupalkki ja taasen II- ja III-koppasessa on "keskenään" samanlaiset etupalkit eli siitä johtuen Camper on eri I-kopppasessa kuin II-III-koppasissamois13 kirjoitti:II - koppaset on tehty nopeaan ajoonteekoo kirjoitti:Joo. I-koppaisen korjaamokäsikirjassa oli muistaakseni aurausta peräti 0...6 mm. Ja niissähän on tosiaan pyörät likimain pystyssä. II-koppaisissa on eniten negatiivistä camperia ja III-koppaisissa jotain siltä väliltä.mois13 kirjoitti:Muistelen et I - Koppasen tiedoissa oli taas mainittu et aurausta? I - koppasessa onkin etupyörät vähän muutenkin eri asennossa kun esim. II -Koppasessa. Ainakin tossa mun yhessä -72 raadossa on etupyörät suurinpiirtein "suorassa" (Camper) ja taas tossa -77:ssa on renkaitten yläreunat aika voimakkaasti kallellaan sisäänpäin...
DTM-autoissa on pyörät samalla tavalla "länkällään"
Onko hammastanko tukevasti kiinni?? Jos hammastankoa paikallaan pitävät kaksi sankaa ovat löysällä, tai niiden puslat väljät, ratti on vähän väliä kallellaan jompaan kumpaan suuntaan.natuli kirjoitti:ihme sinäänsä et taas mun tane tähänkin aiheeseen liittyen on ihan viallinen..säädetty kulmat lyhyen ajan sisällä biljoona kertaa. ei pysy ratti suorassa ja ku ratista päästää irti niin lähtee ku sukkula oikeelle.. mut se onkin vähän romu..
yhessä vaiheessa ku rattia käänsi niin ei tapahtunut tosia pitkään aikaan mitään ja mietin mikä siinä on ja ku olin yhen kamun kaa tallilla niin se tuli siinä mieleen ja ku katottiin niin oli hammastanko melkeen irti =) nainen asialla.
se johtuu varmana puslista, mun jarrut on kuules niin täydellisen tasaset ettei mtiään rajaa,
se johtuu varmana puslista, mun jarrut on kuules niin täydellisen tasaset ettei mtiään rajaa,