Tuplakaasarit ja jarrutehostimen alipaineletku
Lähetetty: 31 Heinä 2014, 20:26
Miten olette toteuttaneet jarrutehostimen alipaineliitoksen tuplakaasareille?
Riittääkö jos vetää alipaineletkun yhdeltä imukanavalta jarrutehostimelle?
Vai pitääkö kanavat linkittää imusarjasta letkulla?
Jos linkittää niin pitääkö joka kanavassa olla yhtä suuri reikä, kun on tehostimen päässä vai riittääkö, että neljän reijän yhteis pinta-ala on yhtä suuri kuin reiä tehostimessa?
Eli tehostimen liitoksen sisähalkaisia on 5 milliä. Imusarjassa 4 kertaa 5 millin reikä vai 4 kertaa 2,5 millin reikä?
Riittääkö jos vetää alipaineletkun yhdeltä imukanavalta jarrutehostimelle?
Vai pitääkö kanavat linkittää imusarjasta letkulla?
Jos linkittää niin pitääkö joka kanavassa olla yhtä suuri reikä, kun on tehostimen päässä vai riittääkö, että neljän reijän yhteis pinta-ala on yhtä suuri kuin reiä tehostimessa?
Eli tehostimen liitoksen sisähalkaisia on 5 milliä. Imusarjassa 4 kertaa 5 millin reikä vai 4 kertaa 2,5 millin reikä?