Type9 Laatikko tietäjiä?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Type9 Laatikko tietäjiä?

ViestiKirjoittaja tauno82 » 25 Huhti 2014, 20:44

Tuossa on yks "type9" ,mutta sierrasta se ei varmaan ole kun mekaanisen vaijerin paikkaa ole... Tyyppikilvestä löytyy seuraavaa-
P869T FA FOG 6G 15G..
Kytkinkopasta-
17510 83bb7505 AA
Häntäosasta-
859T-7 AO 39-AD.. Nyt vain mietityttää että mistä autosta tämä on kotoisin :lol: Näistä numeroista jos joku osaisi kertoa niin isot kiitokset
tauno82
 
Viestit: 219
Liittynyt: 03 Kesä 2007, 20:54
Paikkakunta: ristiina

ViestiKirjoittaja Mois » 25 Huhti 2014, 22:19

Veikkaan Scorpiota :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
 
Viestit: 7785
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla

ViestiKirjoittaja pullonokka » 28 Huhti 2014, 11:59

scorppari laatikko, samaa sontaa ku sierrassa. huono laatikko ei kestä ajaa voimaa läpite
enemmin syön matoja kuin ajan itäautolla
pullonokka
 
Viestit: 24
Liittynyt: 18 Huhti 2006, 21:39

ViestiKirjoittaja Mois » 28 Huhti 2014, 13:05

pullonokka kirjoitti:scorppari laatikko, samaa sontaa ku sierrassa. huono laatikko ei kestä ajaa voimaa läpite


Joo, 400Nm alkaa olla jo liikaa :)
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
 
Viestit: 7785
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla

ViestiKirjoittaja Vermilion » 28 Huhti 2014, 14:02

Mois kirjoitti:
pullonokka kirjoitti:scorppari laatikko, samaa sontaa ku sierrassa. huono laatikko ei kestä ajaa voimaa läpite


Joo, 400Nm alkaa olla jo liikaa :)



Yli 500nm syötetty jo useamman vuoden Type 9 HD:lle ei oo hajonnu, tosin pieniä vetoja vaan
ja lyhyen aikaa. Kapeilla renkailla 205-50-15 ei ole mitään hajonnu.... tosin arvatenkin
vaihtosuunnitelmissa kyseinen laattikko pois.

Vitosvaihde ja kolmonen on heikkoja. Samoin kuoret ja se yksi akseli....
Vitosella jos kaiken tehon survoo tiehen, öljyalkaa kiehumaan ja laattikko
pulputtelee laadukkailla synteettisiällä öljyilläkin.

Jos moottori ei kierrä yli 7000 kierrosta kapeat renkaat ja vääntöä joku 300nm niin pitäis kyllä kestää...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vermilion
 
Viestit: 1451
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

ViestiKirjoittaja Mois » 28 Huhti 2014, 21:08

Se olikin 600Nm vääntöä yhdessä Taunuksessa missä oli Type 9 :D
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
 
Viestit: 7785
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla


Paluu TEKNIIKKA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron