Sivu 1/1

sytkä ongelmaa

Lähetetty: 13 Huhti 2014, 08:27
Kirjoittaja Nyrkkirauta
koneena ois 2l ohc 1.6 emax kaiveltu kansi sytkänä alipaine säätöinen kärjetön kone käy ihan vitun surkeesti tulppia on koitettu vaikka minkälaisia kay noin 15 min/15 kilsaa hyvin sit kaput armoton nykiminen.voiskohan puola olla paskana/riittämätön kipinän antiin ku tulpat on aina mustat eli ei polta hyvin?että vinkkejä kehiin kitoos
niin ja kone toimii moitteettomasti sen hetken,vedot on tallessa

Lähetetty: 13 Huhti 2014, 10:43
Kirjoittaja niceman
Eli tukkeutuuko tulpat? Liian rikasseos... ??

Lähetetty: 13 Huhti 2014, 11:02
Kirjoittaja Nyrkkirauta
en oikein tiedä kaasarina dgav ja toimi ennen moottori päivitystä normaalisti.mietin tossa et tarviisko ns suurtehopuolan tai jotain

Lähetetty: 13 Huhti 2014, 12:04
Kirjoittaja ft79
onko esivastus vielä käytössä..??
(se harmaa johto mikä menee puolan tietämiltä kohti tulipeltiä..)

kun noissa sytkäboxeissa lienee itsessään toi esivastus.. niin miten mahtaa toimia jos
on tuplana..

Lähetetty: 13 Huhti 2014, 12:17
Kirjoittaja Nyrkkirauta
ei näyttäny olevan ainoastaan rundikellolle ja boxille johot ja tietty virtalukolle. tulppia on eri lämpö arvoillakin koitettu ei auta

Lähetetty: 13 Huhti 2014, 12:20
Kirjoittaja Nyrkkirauta
pitäiskö pienentää kärki väliä tulpasta?

Lähetetty: 13 Huhti 2014, 21:59
Kirjoittaja JeeSe
Liikaa bensaa se saa jos tulpat nokeentuu.