Kallistuksenvakaaja
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kallistuksenvakaaja
Missä vuosimallissa tuli etuvakaaja Taunukseen?
Muistelisin että yhdessä 72 mallin mk1:ssä ei olisi ollut etuvakaajaa ollenkaan.
Mites takavakaajat?
Muistelisin että yhdessä 72 mallin mk1:ssä ei olisi ollut etuvakaajaa ollenkaan.
Mites takavakaajat?
Vakaaja
Etuvakaajia on ollut kokoja 16mm, 18mm ja 20mm ja vastaavasti takavakaajia on ollut 14mm, 16mm, ja 18mm. 20mm etuvakaajaa ja 18mm takavakaajaa on ollut vain III-korisessa S-mallissa. II-korisessa S-mallissa oli 18mm edessä ja 16mm takana. I-korisissa oli aluksi vakaaja vain edessä, mutta takavakaaja puuttui.
Mulla on -73 juntti-coupe, jossa alunperin ei ole ollut kallistuksen vakaajia edessä saati siten takana :twisted:
Tällä hetkellä ne puuttuvat vain edestä, odottavat nimittäin tallin seinällä laittajaa Mainittakoon vielä että kyseisessä värkissä on pyöreät valot, niin kuin kaikki muistavat...
Tällä hetkellä ne puuttuvat vain edestä, odottavat nimittäin tallin seinällä laittajaa Mainittakoon vielä että kyseisessä värkissä on pyöreät valot, niin kuin kaikki muistavat...
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
En tiedä mistä se vakaaja siihen mun autooni on sitten tullut mutta aika outo 17 mm se on.. Mulla on pino 16 mm vakaajia ja 2 18mm vakaajaa. Olen vertaillut molempiin mutta eroaa molemmista millin verran.. Niin ja mittasin siis kohdasta jossa oli vielä maali tallella joten ei ole ruostunut ohuemmaksi. Ja kori siis on alkuperäinen 1971 1,6 GT Coupe
Eikös se mene teoriassa näin: Kun eteen laittaa paksumman (eli jäykemmän) vakaajan, muuttuu auto aliohjautuvammaksi, ja tietenkin päinvastoin. Näin muistaakseni Esko Mauno jossain oppaassaan kirjoitti.
Muistinvarainen heitto, viisammat vahvistakaa (tai kumotkaa). Ja ajokokemukset kiinnostais kyllä kuulla, kun omassa mkI:ssä ei tällä hetkellä lainkaan vakaajia...
Muistinvarainen heitto, viisammat vahvistakaa (tai kumotkaa). Ja ajokokemukset kiinnostais kyllä kuulla, kun omassa mkI:ssä ei tällä hetkellä lainkaan vakaajia...
-Fuck The World-
Escorteissa on kuulopuheiden mukaan just toisinpäin, eli edelleen olis kokemukset taunuksen suhteen tervetulleitaWolverine kirjoitti:Eikös se mene teoriassa näin: Kun eteen laittaa paksumman (eli jäykemmän) vakaajan, muuttuu auto aliohjautuvammaksi, ja tietenkin päinvastoin. Näin muistaakseni Esko Mauno jossain oppaassaan kirjoitti.
Muistinvarainen heitto, viisammat vahvistakaa (tai kumotkaa). Ja ajokokemukset kiinnostais kyllä kuulla, kun omassa mkI:ssä ei tällä hetkellä lainkaan vakaajia...