EFI 2-napainen vedenlampoanturi - onko osanumeroa?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

SerialMouse
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Loka 2011, 21:19
Paikkakunta: Nottingham, UK

EFI 2-napainen vedenlampoanturi - onko osanumeroa?

Viesti Kirjoittaja SerialMouse »

Taalla Englannissa olen saanut EFI Pinton kaymaan, auton leimalle ja liikenteeseen. Ei ole viela tullut toista Taunusta vastaan, mutta hyvaa mielta herattelen koko ajan.

Koneen kaynnissa on ilemmnyt joku ihme vika tanaan - kaynnistyy ja kay kylmana, mutta parin minuutin ajon jalkeen kone hiipuu ihan kokonaan eika suostu kaynnistymaan ollenkaan.

Jos liittimen irrottaa lämpöanturista, kone kay pari sekuntia ihan kiltisti ja sitten sammuu.

Eilen ilmeisesti aiheutin itse vian, kun irrotin imusarjaan menevan lämpöanturin liittimen ja panin sinne vahan WD40sta, kun asettelimme sytyksen ajoitusta.

Liitin taitaa olla ok ja kipina on ihan kelpo.

Onko kellaan mitaan ideoita mika voisi olla pielessa?

SM
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Kokeile puhdistaa se johtoliitin ja anturin pää jollain puhdistusspraylla. Jos se WD40 teki jonkun "oikosulun" sinne...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
SerialMouse
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Loka 2011, 21:19
Paikkakunta: Nottingham, UK

Viesti Kirjoittaja SerialMouse »

Nyt pelaa! Bensapumppu ei antanut tarpeeksi painetta, oli hajoamassa. Vaihdoin ja taas pelaa kone.

Kiitos kommenteista!
Vastaa Viestiin