EFI 2-napainen vedenlampoanturi - onko osanumeroa?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Pj, Timppa, taunus 78

EFI 2-napainen vedenlampoanturi - onko osanumeroa?

ViestiKirjoittaja SerialMouse » 30 Maalis 2014, 22:53

Taalla Englannissa olen saanut EFI Pinton kaymaan, auton leimalle ja liikenteeseen. Ei ole viela tullut toista Taunusta vastaan, mutta hyvaa mielta herattelen koko ajan.

Koneen kaynnissa on ilemmnyt joku ihme vika tanaan - kaynnistyy ja kay kylmana, mutta parin minuutin ajon jalkeen kone hiipuu ihan kokonaan eika suostu kaynnistymaan ollenkaan.

Jos liittimen irrottaa lämpöanturista, kone kay pari sekuntia ihan kiltisti ja sitten sammuu.

Eilen ilmeisesti aiheutin itse vian, kun irrotin imusarjaan menevan lämpöanturin liittimen ja panin sinne vahan WD40sta, kun asettelimme sytyksen ajoitusta.

Liitin taitaa olla ok ja kipina on ihan kelpo.

Onko kellaan mitaan ideoita mika voisi olla pielessa?

SM
SerialMouse
 
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Loka 2011, 21:19
Paikkakunta: Nottingham, UK

ViestiKirjoittaja Mois » 31 Maalis 2014, 10:58

Kokeile puhdistaa se johtoliitin ja anturin pää jollain puhdistusspraylla. Jos se WD40 teki jonkun "oikosulun" sinne...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
Mois
 
Viestit: 7772
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla

ViestiKirjoittaja SerialMouse » 13 Huhti 2014, 23:28

Nyt pelaa! Bensapumppu ei antanut tarpeeksi painetta, oli hajoamassa. Vaihdoin ja taas pelaa kone.

Kiitos kommenteista!
SerialMouse
 
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Loka 2011, 21:19
Paikkakunta: Nottingham, UK


Paluu TEKNIIKKA

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa