Sivu 2/2

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 13:56
Kirjoittaja Mois
Vermilion kirjoitti:
Mois kirjoitti:
Vermilion kirjoitti: Jep, mutta tuo ap racing asetelma on jo sen verran jäykkä, että
rintapelti taipuu kytkintä painettaessa.

Jos tuo 460nm joka tuossa on ilmoitettu riittää niin ehkä kannattaa
harkita tuota...

Mulla on itseasissa varalla yksi tuollainen asetelma + sopiva levy. En varmaankaan
laita kiinni autoon koskaan siirryn sitten suoraan tuohon bimmerin levyyn.
Missä Bimmerin levys on sama boori kun Fordin kytkinakselis???

Ei toi M5 Race asetelmakaan kovin "löysä" ole, koska lupaavat 590Nm kestävän "normaalilla" kytkinlevyllä" :lol:
Siis nyt on väärinymmärrys käyny. Tarkoitin, että toi M5 asetelma saattaa olla liian jäykkä "poljin" kun toi ap racing asetelma on jo jäykkä.

Ei se heittämällä käyny kiinni muistaakseni ne asetelman tapin reijät ei oo samassa kohtaa.
Mitä muuta tuli tuohon asetelman sovittamiseen, muistaakseni fordin k-levyn pysty shimmaamaan tuohon asetelmaan sopivaksi. (tais olla joku vajaa milli eroa tai jotain sitä luokkaa) Po-Metallin mies kertoi joskus yli vuos sitte että ei mikään isokaan homma.

Itsellä vaan pitäis rintapelti vahvistaa... kun se nyt jo joustaa älyttömästi...
Toi Sachsin M5 Race paineasetelma joka mul on, käy ihan suoraan Colognen vauhtipyörään, eli kaikki reiät on oikeilla kohdilla. Kytkinlevyn shimmaamisesta ei oo tietoa, mut vaijerikäyttö kannattaa muuttaa hydraulikseks, niin ei oo niin jäykkä :lol:

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 14:02
Kirjoittaja Vermilion
Ongelmana on se, että ei ole tilaa hydrauliikka vehkeille, vaijeri vie paljon vähemmän tilaa.
Oikean hydraliikka paineen löytäminen on vielä työlästä kuin mikä...

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 14:31
Kirjoittaja Mois

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 15:00
Kirjoittaja Vermilion
Mois kirjoitti:OHC koneeseen tommonen paketti: http://www.burtonpower.com/parts-by-cat ... 000-5.html
Tuo vaikuttaisi hyvälle ei kait kellään vaparina ole yli 280nm vääntöä?

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 17:54
Kirjoittaja p3
Vermilion kirjoitti:Ongelmana on se, että ei ole tilaa hydrauliikka vehkeille, vaijeri vie paljon vähemmän tilaa.
Oikean hydraliikka paineen löytäminen on vielä työlästä kuin mikä...
Ykköskoppasen Mondeon kytkimen työsylinteri on polinhäkissä kiini, eikä todellakaan vie paljon tilaa, sille kaveriksi jonku japsin työsylinteri.

Lähetetty: 24 Huhti 2014, 19:30
Kirjoittaja Vermilion
p3 kirjoitti:
Vermilion kirjoitti:Ongelmana on se, että ei ole tilaa hydrauliikka vehkeille, vaijeri vie paljon vähemmän tilaa.
Oikean hydraliikka paineen löytäminen on vielä työlästä kuin mikä...
Ykköskoppasen Mondeon kytkimen työsylinteri on polinhäkissä kiini, eikä todellakaan vie paljon tilaa, sille kaveriksi jonku japsin työsylinteri.
Konehuoneen puolella on tilaa 3.5cm jarrutehostajan ja moottorin venttiilikopan välillä.
Jarrutehostimen ja kuskinpuolimaisen pellin välissä on jotain 5cm tilaa... konehuoneen puolelle ei mahdu mitään.

Mulla on transitin jarrutehostin.
Edit: kävin mittaamassa 24-27cm on halkaisija kyseisella kapistuksella.

Lähetetty: 28 Huhti 2014, 12:00
Kirjoittaja pullonokka
laitettii ekkeriin 3 levynen tilton ei muuten luista, se on potku ja lähtö :o