kuka auttaa nimeämään puslat???
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
kuka auttaa nimeämään puslat???
Eli mulla sattui olemaan tuossa koneremppa kuvissa sellanen kuva jossa näkyy ne puslat jotka pitää vaihtaa jotta auton saa leimasta läpi, mut en itse tiedä niille tarkkaa nimea, vaikea siis mennä ostamaan uusia tilalle joten, kenelle lähteän sähköpostilla kuvan nimeämistä varten?
kiitos.. ja sit vois antaa vaihtovinkkiä, et kuinka helppo on vaihtaa parkkiksella ilman tunkkia ja pelkällä räikkä- ja kiintolenkkisarjalla`..=) (itseivavittuilujotainmarttyrointia)
kiitos.. ja sit vois antaa vaihtovinkkiä, et kuinka helppo on vaihtaa parkkiksella ilman tunkkia ja pelkällä räikkä- ja kiintolenkkisarjalla`..=) (itseivavittuilujotainmarttyrointia)
vaikee soittaa kun ei osaa sanoa ees mitä pitäs vaihtaa =) nyt on linkki
http://irc-galleria.net/view.php?nick=n ... d=13496135
tosi tyylikäs, mut ton parempaa en pysty =)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=n ... d=13496135
tosi tyylikäs, mut ton parempaa en pysty =)
Aika Piece of cake homma
Noi taitaa olla melkein helpoimmat puslat vaihtaa, ei tarvi jousta puristella ollenkaan. Ainoa ongelma on jos toi pitkä pultti on ruostunnu sinne holkkiin.
Ruuvipenkissä on helppo vaihtaa ite puslat tukivarteen. Tarvii vaan esim. eri kokosia hylsyjä joiden avulla saa painettua vanhat puslat pihalle.
Noi taitaa olla melkein helpoimmat puslat vaihtaa, ei tarvi jousta puristella ollenkaan. Ainoa ongelma on jos toi pitkä pultti on ruostunnu sinne holkkiin.
Ruuvipenkissä on helppo vaihtaa ite puslat tukivarteen. Tarvii vaan esim. eri kokosia hylsyjä joiden avulla saa painettua vanhat puslat pihalle.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Vittumaista tosiaan jos se pultti on juminu sinne. Akselistoa joutuu myös vääntämään esim. kangella että tuon pultin saa tuolta pois? Vai muistanko väärin? Kannattaa kysellä paljonko maksas kokonaan uudet tukivarret, pääsis ainakin hiukan vähemmällä vaivalla - ja varaosiakin jäisi kun vain kunnostaa vanhan
Ja Natuli, onhan meillä omakin galleria minne voi jättää kuvia...
Ja Natuli, onhan meillä omakin galleria minne voi jättää kuvia...
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Kyllähän noita vanhoja tukivarsia varmasti löytyy, tosin jos pultti on jumissa homma ei sen puolesta helpotu yhtään. Se pitkä pultti pitää ensin pyöräyttää pari kierrosta ennenkuin sen mutterin avaa. Niissä puslien rautaosissa on hammastukset ja kun mutteria ei ole löysätty vielä ja pulttia availee, niin tässä vaiheessa mahdollisesti pitkä pultti "irtoaa" puslien holkeista....ymmärsköhän kukaan, leirinuotiolla voin kertoa uudelleen (n.klo 22.45)Taco kirjoitti:Vittumaista tosiaan jos se pultti on juminu sinne. Akselistoa joutuu myös vääntämään esim. kangella että tuon pultin saa tuolta pois? Vai muistanko väärin? Kannattaa kysellä paljonko maksas kokonaan uudet tukivarret, pääsis ainakin hiukan vähemmällä vaivalla - ja varaosiakin jäisi kun vain kunnostaa vanhan ;)
Ja Natuli, onhan meillä omakin galleria minne voi jättää kuvia...
mä en pääse leirinuotiolle.. nyyyyh! =)
ja onhan ne motonetin puslat varmaan halvat joo, mut ku joutuu kerran vaihtaan niin sit kerralla kunnollisiin.
ja voin luvata aivan varmana et jos homma vaikeutuu ruostuneiden pulttien takia, niin on kuules sitten mun autossa hyvin vaieka homma, koska mikään ei aukea helposti..=)
ehkä siirtokilvillä..hmm.
ja onhan ne motonetin puslat varmaan halvat joo, mut ku joutuu kerran vaihtaan niin sit kerralla kunnollisiin.
ja voin luvata aivan varmana et jos homma vaikeutuu ruostuneiden pulttien takia, niin on kuules sitten mun autossa hyvin vaieka homma, koska mikään ei aukea helposti..=)
ehkä siirtokilvillä..hmm.