Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Käyköhän noi "suoraan", vai joutuuko taivuttelemaan kuinka paljon? Tuli vaan mieleen kun laitoin Sierran alkupätkän tohon OHC:hen, niin sitä joutu taivuttelee ylöspäin kun se roikku turhan alhaalla.
Nyt kuitenkin kyse V6 peltisarjoista.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
taunus mkII kirjoitti:mulla granun sarjat. otti kuskin puolella tuli peltiin kiinni joutu antaa vähä hittii nyt rakoo joku 5mm.muuten meni viskaamalla..
Niitähän taisinkin "ihailla" Valkeakoskella...
En tiedä minkä auton sarjat oli yhessä Tanessa, ku niitä oli jouduttu hakkaamaan kasaan ohjausakselin kohdalta? Oisko ollu Sierran sarjat?
paremmin kun muistelee nii tais niitä joutuu vähä mahanki puolelta taivutteleen.... mut siellä ne ny kuitenki on. mut ei muuten menny marteliuksen uus ohican sarjakaan heittämällä tanen alle vaik se siihen oli tehty
ite pieksin tulipellin kuskin puolelta lyttyyn noin pari senttiä pakosarjan kohdalta ku ei muuten sopinu taisivat olla granun sarjat. mutta muuten ei ollut mitään ogelmia
Minä hinkkasin rungossa olevi korvakoiden reikiä isommiksi, tai käytännössä alaspäin. Ei auttanut tarpeeksi, laitoin lisäksi 25mm paksut kumityynyt, löyty venetarvikkeista. 30mm ois paljon paremmat koska ne ois leveämmät, mutta kun luulin että mulla oli jo 30mm alla...
Mutta en kyllä tiedä ovatko nuo alunperin Granadasta...