17m lämmityslaitteen irroitus

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

foordisti
Viestit: 17
Liittynyt: 26 Kesä 2009, 17:22

17m lämmityslaitteen irroitus

Viesti Kirjoittaja foordisti »

Joutuuko kojelaudan irrottamaan ennenkun saa lämmityslaitteen irroitettua kun yritin ottaa puolikkaat toinen kerrallaan irti kun ovat klipseillä yhdistetty toisiinsa eli otin klipsit irti ja toista puolikasta pitävän ylöspäin olevan mutterin irti mutta ei tunnu irtoavan millään, onko tietoa miten tämä pitäisi irrota? Pitäisi saada vaihdettua lämmityslaitteen takana olevat letkut.
Avatar
p3
Viestit: 1205
Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö

Viesti Kirjoittaja p3 »

Alkuperäsellä kennolla letkut on konehuoneessa ja kennossa kiinteät putket jotka tulee tulipellin läpi.

Ei sitä lämppäriä kannate sinne paikalleen purkaa, vaijerit irti, letkut konehuoneesta irti, ainakin p3 2kpl lämppärin muttereja auki, lämppäri tulee vähän alas päin, sitten ohjaamoon päin sen verran että laskeu alas.
Älä ota sitä niin vakavasti!

Scorpio 2.9 at -91 coupe
hoppa69
Viestit: 55
Liittynyt: 19 Syys 2006, 22:34
Paikkakunta: Sastamala

Viesti Kirjoittaja hoppa69 »

Komppaa P3 ja muistuttaa että taitaa olla hitsaamalla tuo kojelauta kiinni ainakin P7 koreissa, eli aikas työmaa jos se pitää irroittaa.
Tosiaan letkut pitäisi saada vaihdettua konehuoneen puolelta :shock:
M voortit kiinnostaa kaikessa muodoissa.

www.fordmclub.fi
Vastaa Viestiin