Korkea CO-arvo
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kaveri sorvas läppäakseliin urat ja laitto o-renkaat sinne tiivisteeksi. Näin alkoi väljäkin kaasari toimia paremminraimo kirjoitti:ja kaasarin läppäakselien väljyydet huomaa usein jo ulkoapäin. ottaa akselin päästä kiinni ja kokeilee kuinka paljon klappaa
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
No kävin nyt sit liikkeessä mittauttaas päästöt ni nehän oli ihan kohillaa... Tosin sytkä oli ihan liian aikasella, joku 3000rpm ni hurja kilkatus. Mut säätivät sen sitte kohdillee ku pyysin ja seoksia myös pienemmälle... Nyt se seosruuvi on enää alle puoli kierrosta auki :O Koko hoito makso kympin et meni kyllä vähän paremmin taas ku olin suunnitellu.
No ei muuta kun katsastamaanSäätäjä kirjoitti:No kävin nyt sit liikkeessä mittauttaas päästöt ni nehän oli ihan kohillaa... Tosin sytkä oli ihan liian aikasella, joku 3000rpm ni hurja kilkatus. Mut säätivät sen sitte kohdillee ku pyysin ja seoksia myös pienemmälle... Nyt se seosruuvi on enää alle puoli kierrosta auki :O Koko hoito makso kympin et meni kyllä vähän paremmin taas ku olin suunnitellu.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98