OHC öljytikut

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
jucca
Viestit: 189
Liittynyt: 05 Touko 2008, 22:57
Paikkakunta: Enonkoski

OHC öljytikut

Viesti Kirjoittaja jucca »

Onko 2.0i OHC mallissa eri tikku ja tikun putki kun kaasarikoneissa?
Käykö tuohon mistään muusta koneesta?
iji-69
Viestit: 249
Liittynyt: 15 Loka 2009, 00:11
Paikkakunta: Tervakoski

Viesti Kirjoittaja iji-69 »

Taitaa olla sellainen "vaijerinkuori"-mallinen tikku. -84 kaasarikoneessa on vastaavanlainen, mitoista en tiedä kun tallilla ovat. Öljypohjat ovat varmaankin lähes samanlaisia, joten tärkein mitta on paljonko tikku tulee ulos putkesta. Lienee tuollainen joustavavartinen tikku vaadittu väistämään imusarja.
Ford johtaa.
Avatar
ft79
Viestit: 2091
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala

Viesti Kirjoittaja ft79 »

kunhan putki ja tikku ovat samaa sarjaa..

tietty nuuka laittaa pelti tikun putkeen vaijeri tikun niin
säästää öljynvaihdossa

(jollen ihan väärin muista niin vaijeri tikku on pidempi..) :roll:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

ft79 kirjoitti:kunhan putki ja tikku ovat samaa sarjaa..
Tämä.
3 eri vaihtoehtoo pituudenpuolesta on itellä ollu.
Vastaa Viestiin