Sivu 3/3

Sininen käry.

Lähetetty: 08 Elo 2007, 08:21
Kirjoittaja ICo
Nyt alkoi tuo omakin käryttää jatkuvasti sinistä ja haisee palaneelle. :?
Voiko tuo korjaantua noiden kumien vaihdon jälkeen vai onko tuokin kone nyt prkl loppu?
Kyllä se jaksaa kulkea entiseen tapaan, mutta alkoi vaan haisemaan ja käryymään jonkun verran. Ei sitä nyt vielä taustapeilistä näe sankkaa savupilveä niin kuin viime kerralla kun tuo edellinen kone otti ja levisi. Startatessa kylmänä kyllä on pölläytellyt, mutta hävinnyt lämmetessään. Eipä enää...

Lähetetty: 08 Elo 2007, 09:05
Kirjoittaja Mappi
Jos käynnistäessä pölläyttää sinistä, sekä kun käytät autoa tyhjäkäynnillä ja polkaiset kaasua pölähtää sinistä niin viittaisi ohjurinkumeihin.

Lähetetty: 08 Elo 2007, 17:54
Kirjoittaja ICo
Mappi kirjoitti:Jos käynnistäessä pölläyttää sinistä, sekä kun käytät autoa tyhjäkäynnillä ja polkaiset kaasua pölähtää sinistä niin viittaisi ohjurinkumeihin.
Näin tekee, mutta pientä sinistä savua pukkaa nyt pelkällä tyhjäkäynnillä eikä tarvitse polkea kaasua ollenkaan. Kaasua polkemalla kyllä päästelee sitten enemmän. Haju on kyllä aika karsea.

Lähetetty: 08 Elo 2007, 20:08
Kirjoittaja hes83
minäkin oon aina suosiolla vaihtanu kaulusmallin kumit ja koskaan ei oo ne pettäneet...eipä siinä kumien vaihdossa juurikaan mitään erikoistyökaluja tartte...

Lähetetty: 19 Syys 2007, 12:49
Kirjoittaja veehoo
raimo kirjoitti:Ostin OHC:hen motonetistä kumit, joita myytin ns. "kaulusmalleina". Niissä kumi oli vulkanoitu peltilätkään, joka puolestaan tuli venttiilijousen alle. Ilmeisesti siis vastaavat kuin nuo CVH:n. Lisäksi niiden kumiosassa oli valettuna Fordin logo, olivatko siis peräti original -juttuja? Pysyivät paikallaan, eivätkä vuotaneet.

Noista normaalin mallisista ohjurin kumeista kerrotaan, että ainoat paikallaan pysyvät ovat vihertäviä väriltään ja niitä saa ainakin Fordilta.
joo ehdottomasti nuo kaulusmallit tai sitten ne alkuperäset "vihreät", kumpaakin mallia olen iät ja ajat käyttäny ja pysyy paikallaan!
molemmilla hinta foordilla n. 20e sarja.

Nuo kaulusmallit

Lähetetty: 23 Kesä 2014, 02:10
Kirjoittaja HellOnWheels
Mois kirjoitti:
raimo kirjoitti:Ostin OHC:hen motonetistä kumit, joita myytin ns. "kaulusmalleina". Niissä kumi oli vulkanoitu peltilätkään, joka puolestaan tuli venttiilijousen alle. Ilmeisesti siis vastaavat kuin nuo CVH:n. Lisäksi niiden kumiosassa oli valettuna Fordin logo, olivatko siis peräti original -juttuja? Pysyivät paikallaan, eivätkä vuotaneet.

Noista normaalin mallisista ohjurin kumeista kerrotaan, että ainoat paikallaan pysyvät ovat vihertäviä väriltään ja niitä saa ainakin Fordilta.
Onko siitä kauankin kun Motonetistä ostit tuommoiset kaulusmalliset kumit? En ole ainakaan nettikaupassa huomannut tuollaisia olevan myynnissä?
Itse motonetistä juuri nuo kaulukselliset ostin mutta ongelmaksi tuli sellainen etteivät asettuneet pohjaan asti vaan jäivät kiikkumaan siihen "nysän"päälle mikä kannessa on joten burtonin bf63 nokkakeppi ei mahtunut pyörimään edes harvemmilla rallyracen venajousilla... onko muilla tullut tälläistä ongelmaa vastaan? ihan mauserilla mittasin ja totesin että liian pieni on tuo sisäpuoli nuissa kauluksissa joka aiheuttaa noin millin raon toiselle puolelle kaulusta aina sen kiikkuessa paikallaan.
Voimaakin tuli kokeiltua asennuksessa huonolla menestyksellä joten taidan hommata tiivisteiksi nuo alkuperäiset mallit

Lähetetty: 23 Kesä 2014, 17:06
Kirjoittaja Samu
jos oikein muistan niin kauluksellisia käyttäessä joutuu vähän hiomaan sitä kiinnitysholkkia.

Lähetetty: 04 Heinä 2014, 02:11
Kirjoittaja HellOnWheels
Samu kirjoitti:jos oikein muistan niin kauluksellisia käyttäessä joutuu vähän hiomaan sitä kiinnitysholkkia.
joo näin oli, asettuivat kyllä paikoilleen hiomisen ja testailun jälkeen eipähän lähde ihan heti liikenteeseen sieltä :)

Lähetetty: 06 Syys 2014, 19:47
Kirjoittaja Kossi
Ratsastetaan tällä topkilla.

Näillä vehkeillä vaihtu aikas helposti kumit. Ja uudet kumit kulki Focuksen nimissä?!?

Kuva


Kuva