Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Lienee samanlainen kuin Taunuksessa, pallo vastaa jousikuormitteiseen muovikuppiin. On kiristettävissä, mutta kannattaa vaihtaa se kuppi. Joskus on ainakin saanut Autoracingista tai vast.
iji-69 kirjoitti:Lienee samanlainen kuin Taunuksessa, pallo vastaa jousikuormitteiseen muovikuppiin. On kiristettävissä, mutta kannattaa vaihtaa se kuppi. Joskus on ainakin saanut Autoracingista tai vast.
Varmaankin on sama kuin tanikassa. Mistä muuten kiristetään?
Ei oo tuossa eskortin tangossa mitään mutteria. Kierrettä kyllä näkyy pari kierrosta että ois sen verran varaa kiristää. En o vielä kokeillu kiristää, putkipihdeillä vois onnistua...
vtormane kirjoitti:Ei oo tuossa eskortin tangossa mitään mutteria. Kierrettä kyllä näkyy pari kierrosta että ois sen verran varaa kiristää. En o vielä kokeillu kiristää, putkipihdeillä vois onnistua...
Se "mutteri" oli ihan pyöreä ja ei ollut sokkaa. Se mutteri oli lukittu itse niveleen silleen stanssaamalla. Piti rautasahalla viilata siitä mutterin ja nivelen välistä. Kiristää ei tarvinnut kuin noin 1/6 kierrosta. Lukitsin mutterin putkisokalla ja mutterin ja nivelen välin lukitsin hitsillä.