ohc imusarja

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Nyrkkirauta
Viestit: 39
Liittynyt: 16 Syys 2013, 10:36
Paikkakunta: Lahti

ohc imusarja

Viesti Kirjoittaja Nyrkkirauta »

kertokaapas oi viisaat tietäjät :D että löytyykö imusarjaa yhdelle 40pysty tuplalle ku en ole löytänyt niitä mistään päin nettiä?vai onko tehtävä itse!
Avatar
isoatlas
Viestit: 1309
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 15:35
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoatlas »

En ole sellaiseen koskaan törmännyt, yhdelle vaakatuplalle kyllä on olemassa imusarja.

Vakio 2k Weber DGV/DGAV imusarjaan on kyllä olemassa sellaista välilaippaa, jolla siihen käy pystytupla...jos et sellaista löydä niin helppohan se vakiosarja on muokata tuplalle, ei sitä koko imusarjaa tarvii alkaa tekemään.
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Taunus-sälli tais kaupata semmost sovitelaippaa jossain vaihees ja mul on semmonen kans jossain jemmassa.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Nyrkkirauta
Viestit: 39
Liittynyt: 16 Syys 2013, 10:36
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Nyrkkirauta »

no lähinnä ns:järkevämpää kaasaria täs suunnittelen autoon tos on nyt 30/34dfth joka vuotaa vissiinkin noist akselien juurista.Mikäköhän sinne sit kannattaa laittaa kone sierran 2.0 ohari kärjetön sytkä peltisarja kannen ajattelin avartaa/laskee aavistuksen en mitään älytöntä tehoo ole hakemassa kummiskin käyttis kyseessä


alkaa käpy pikkuhiljaa palaan ton kanssa
fonzie
Viestit: 329
Liittynyt: 10 Tammi 2005, 00:48
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fonzie »

Ihan perus Weberin DG(A)V käy oikein hyvin ja ei siinä pikkuvirityksessäkään sopantuotto lopu.
Taunus 4D XL 1600 vm. 1971

entiset Taunukset:
Taunus 4D XL 2000 V6 vm. 1973
Taunus Coupe GXL 2600 V6 autom. vm. 1972
Taunus Coupe GT 2000 V6 vm. 1972
Avatar
Jari H
Viestit: 790
Liittynyt: 28 Heinä 2005, 12:19
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H »

Nyrkkirauta kirjoitti:no lähinnä ns:järkevämpää kaasaria
Yksi DRLA tms ei tässä tapauksessa ole sellainen.
Em. DGV on huomattavasti parempi vaihtoehto.
Ja niitä löytyy kaupasta uusiakin.
Limits are only set by lack of knowledge.
Sierra STW 5.0
We don't do this because it's easy, we do this because it's hard..
Nyrkkirauta
Viestit: 39
Liittynyt: 16 Syys 2013, 10:36
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja Nyrkkirauta »

alan itsekki kallistuun tohon dga ku löytys jostain sopivan hintanen ku remontoin täs samalla taloo ni toi budjetti on aikas suppee
tauno82
Viestit: 219
Liittynyt: 03 Kesä 2007, 20:54
Paikkakunta: ristiina

Viesti Kirjoittaja tauno82 »

minulta saat imusarjan halvalla tolle dgv/dgav :D
Vastaa Viestiin