Sivu 2/3

Lähetetty: 18 Syys 2013, 04:18
Kirjoittaja Nyrkkirauta
isoatlas kirjoitti:No onko siinä 4 vai 5 vaihdetta...ja onko kytkinkoppa kiinteä vai irroitettava?
5 näyttäs olevan en ole viel kattonut sit kytkin koppaa

Lähetetty: 18 Syys 2013, 11:01
Kirjoittaja isoatlas
Nyrkkirauta kirjoitti:
isoatlas kirjoitti:No onko siinä 4 vai 5 vaihdetta...ja onko kytkinkoppa kiinteä vai irroitettava?
5 näyttäs olevan en ole viel kattonut sit kytkin koppaa

Type9

Lähetetty: 19 Syys 2013, 08:39
Kirjoittaja Nyrkkirauta
mikähän mahtoi tulla härveliin nyt kun kone lämmin ni ei meinaa kirveelläkään käyntiin mut kylmänä samantien?
koneena 2.0l ohc kärjetön sytkä ja weberin 32/34 dmtl kaasari voisko olla toi sytkä aikasella?
eikä toi kaasari tulvi

Lähetetty: 28 Syys 2013, 00:44
Kirjoittaja Stefa
Oot käyttänyt kaasarin irti ja joku osa jäänyt pois välistä?

Lähetetty: 28 Syys 2013, 07:55
Kirjoittaja ft79
Stefa kirjoitti:Oot käyttänyt kaasarin irti ja joku osa jäänyt pois välistä?
lienee siitä bakeliitti levystä kyse :)

Lähetetty: 28 Syys 2013, 08:16
Kirjoittaja Nyrkkirauta
no kaasarin purin ja putsasin ja kaikki toimi niinkuin pitääkin!syy oli se että uudesta tulpan johosta puuttui jakajan päästä se rauta hässäkkä,kipinä on tullut todella pitkällä hypyllä johtoon sitä se motonetin halppis johot teettää vitutuksen multi huipennuksen :shock:

Lähetetty: 28 Syys 2013, 10:47
Kirjoittaja ft79
Nyrkkirauta kirjoitti:no kaasarin purin ja putsasin ja kaikki toimi niinkuin pitääkin!syy oli se että uudesta tulpan johosta puuttui jakajan päästä se rauta hässäkkä,kipinä on tullut todella pitkällä hypyllä johtoon sitä se motonetin halppis johot teettää vitutuksen multi huipennuksen :shock:
joo saattaahan toikin vähä vaikuttaa.. :D

saakos hyviä johtoja enää mistään?
8mm tai 10mm chappioneita tms.. (onko noikaan hyviä.. :roll: )

amerikanrauta kaupoista vois vissiin saada ainakin rakennus sarjoina kunnon tulpanjohdot..

Lähetetty: 28 Syys 2013, 10:58
Kirjoittaja Vermilion
Saahan noita riippuu vaan paljon valmis maksamaan - Accel - MSD

Lähetetty: 28 Syys 2013, 12:23
Kirjoittaja Nyrkkirauta
jaahas se ois lähettävä moponettiin ostaan pakoputkee metritavarana,kun joku kylä seppä oli laittanut peltisarjan jälkeen 1.6 orkkis putken tuntus vähän ahistavan :shock:

Lähetetty: 28 Syys 2013, 13:29
Kirjoittaja isoatlas
2-litraisessakin on sama putki kun 1,6:ssa.

Lähetetty: 28 Syys 2013, 14:42
Kirjoittaja ft79
meniköhän jotenkin niin että orkkis putkikin kokonsa puolesta riittää lähemmäs 200hv..

hauska kattella kun jotkut vääntää 1,3 dx corollaan 3" putkea ettei ahista..
(todellisuudessa taitaa jopa alaväännöistä kadota sen uuden "teho" putken myötä vähäsen..)


mutta äänen perusteella ainakin 100 heppaa tuli lisää.. :lol:

Lähetetty: 28 Syys 2013, 15:46
Kirjoittaja Samu
jos haluaa 3" putken vääntää niin saa olla aika iso ja tehokas kone :lol:

Lähetetty: 28 Syys 2013, 20:18
Kirjoittaja Nyrkkirauta
isoatlas kirjoitti:2-litraisessakin on sama putki kun 1,6:ssa.
ai sierran pannussakin

Lähetetty: 28 Syys 2013, 20:21
Kirjoittaja Nyrkkirauta
Samu kirjoitti:jos haluaa 3" putken vääntää niin saa olla aika iso ja tehokas kone :lol:

no lähinnä sen takia vaihan että se on tehty päin vittuu ja muistuttaa pitkää reikä juustoo. ja putken koko on kaks tuumaa :shock:

Lähetetty: 28 Syys 2013, 20:40
Kirjoittaja isoatlas
Nyrkkirauta kirjoitti:
isoatlas kirjoitti:2-litraisessakin on sama putki kun 1,6:ssa.
ai sierran pannussakin
Sille ole mtn merkitystä mistä kone on alunperin, tai onko 20 tai 205 lohkoinen.