Ford Taunus coupe -76
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: 04 Syys 2013, 23:40
Ford Taunus coupe -76
Tuli tuossa yli vko sitten hommattua tuollainen gt taunus.. Semmoinen vika olis et yrittää kone sammua kun jarruttaa ja laturin valo rupeaa himmeästi palamaan,mutta kun jarrulta nostaa jalan ni kierrokset nousee ja laturin valo sammuu.. Missä vika? Itse epäilen jarrutehostajaa.. Mistäs uuden tehostajan saisi hommattua?
sitten perävälitykset.. Taunuksessa on tosi tiheät välitykset ja viidettä vaihdettakin kaipailee.. Vklp tuli vaihdettua sierran 2l ohc kone kyseiseen autoon ja selvitin 5-vaihteen asentamista,kun type9 laatikko löytyis hyllystä,ainoa et automaatti taunuksen laatikon palkki pitäis vaihtaa et sopii. Mitkä välitykset kannattais vaihtaa ja mitkä sopis tyyliin heittämällä? Taunuksella ajetaan päivittäin ja satasen vauhdissa kierroksetki heiluu aika korkealla.
sitten perävälitykset.. Taunuksessa on tosi tiheät välitykset ja viidettä vaihdettakin kaipailee.. Vklp tuli vaihdettua sierran 2l ohc kone kyseiseen autoon ja selvitin 5-vaihteen asentamista,kun type9 laatikko löytyis hyllystä,ainoa et automaatti taunuksen laatikon palkki pitäis vaihtaa et sopii. Mitkä välitykset kannattais vaihtaa ja mitkä sopis tyyliin heittämällä? Taunuksella ajetaan päivittäin ja satasen vauhdissa kierroksetki heiluu aika korkealla.
3.44 välitys on ihan hyvä OHC koneellakin, mul on semmoset välitykset ja Type 9. Matka-ajossa 2.0 OHC:llä missä Nokka-akseli kulunnu ihan sököks ja V6 koneen Solex kaasari, vie n. 7,5L/100 km matka-ajossa.
Jos se tehostajan kalvo vuotaa, niin luulis olevan käyntihäiriöitä ilman jarrun painamista, mut voihan se olla et se kalvo alkaa vuotaa vasta kun painaa jarrua. Epäilisin kyllä et kaasarin säädöt ei vaan ole ihan kohdillaan...
Eikä varmaankaan ole mikään GT Vm. -73 on viimmiset GT:t mun tietojen mukaan...
Jos se tehostajan kalvo vuotaa, niin luulis olevan käyntihäiriöitä ilman jarrun painamista, mut voihan se olla et se kalvo alkaa vuotaa vasta kun painaa jarrua. Epäilisin kyllä et kaasarin säädöt ei vaan ole ihan kohdillaan...
Eikä varmaankaan ole mikään GT Vm. -73 on viimmiset GT:t mun tietojen mukaan...
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: 04 Syys 2013, 23:40
Ebay ja hakusanaksi Atlas axle 3.09 tai motomobil jos jostain sais uuden voisin itekin ostaa...
Tai sitte ostat koko perän*
http://www.cosworthrsclub.com/keskustel ... 2&t=159479
Tai sitte ostat koko perän*
http://www.cosworthrsclub.com/keskustel ... 2&t=159479
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Yks ainakin löyty!
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
-
- Viestit: 21
- Liittynyt: 04 Syys 2013, 23:40
Timpal olis myynnis 3.09 välitys sekä uudet laakerit sinne perään + stefa ym.Satyricon-92 kirjoitti:pitää tuolta tilailla sitten mites sitten näin vielä.. löytyyks tohon xr4 valmiita koneen korvia jotka menis suoraan konehuoneeseen? vai omavalmiste hommia?
Vink vink
viewtopic.php?t=13492
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98