Cologne öljypohja
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Cologne öljypohja
Onko missään kuvia miten saisi tuohon alkuperäiseen tehtyä "järkevät" loiskelevyt?
Tai onko täällä kukaan yleensä parantannu tuota? Tahtoo vaan öljynpaine laskea kun
pyörittää autoa... mulla sellainen jälkiasennus öljykello ja sytyttää öljynpaine valon
kun paine laskee alas olisko joku 2-2,5 kiloa kun valosyttyy. Muistelisin että olis joku 5-6 kiloa
kun kunnolla moottorissa kierroksia ja ajaa maantiellä.
Jotenkin vaan huolestuttaa tollanen paineenlasku aina
Oisko joku mahdollisesti täällä asiaa käsitellykin?
Kuivasumppua en kyllä rupee kasaa.
Tai onko täällä kukaan yleensä parantannu tuota? Tahtoo vaan öljynpaine laskea kun
pyörittää autoa... mulla sellainen jälkiasennus öljykello ja sytyttää öljynpaine valon
kun paine laskee alas olisko joku 2-2,5 kiloa kun valosyttyy. Muistelisin että olis joku 5-6 kiloa
kun kunnolla moottorissa kierroksia ja ajaa maantiellä.
Jotenkin vaan huolestuttaa tollanen paineenlasku aina
Oisko joku mahdollisesti täällä asiaa käsitellykin?
Kuivasumppua en kyllä rupee kasaa.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Mulla on ohc:ssa matalamman öp:n osan tasolta jatkettu pellillä syvän osan päälle umpinaisena, ainoastaan imusiivilän kokoinen reikä tehty. Ja tämä imusiivilän reikä on reunustettu alapuolelta 15mm:n peltikauluksella. Ei karkaa öljyt siivilältä kiihdytyksissä tai jarrutuksissa.
Muistaakseni ohje oli David Vizardin tai Graham Bellin opuksessa.
Muistaakseni ohje oli David Vizardin tai Graham Bellin opuksessa.
Ford johtaa.
http://www.vcmstore.com.au/media/catalo ... 1010_1.jpg
Kattelin jotain tollasta kuin kuvassa, mutta jännä tuo lokero hommakin, vois ehkä toimiakkin.
Sinänsä jännä että Essexissä oli parempi öljypohja kuin Colognessa mutta muuten se
Essex on aika susi moottorina.
Kattelin jotain tollasta kuin kuvassa, mutta jännä tuo lokero hommakin, vois ehkä toimiakkin.
Sinänsä jännä että Essexissä oli parempi öljypohja kuin Colognessa mutta muuten se
Essex on aika susi moottorina.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!