Isompi jarrupääsylinteri+ levyjarrut

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Avatar
Mois
Viestit: 7869
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

tauno82 kirjoitti:mikäs ois mk1 escoon hyvä ja tehokkaampi tehostin :lol: .. tossa kikottimessa on nuo levyset takanakin niin jarrupoljin painuu puoleenväliin liikeradastaan,inssi vähän naljaili kesällä että ois ilmoo jarruissa,mutta ei sieltä ilmoja tullu,ei vaan taida tehostimen taho oikein piisata :?
Isompi pääsylinteri ainakin lyhentäis sitä liikerataa, mut poljinvoimaa tosiaan sitte vaatii enemmän. Ei taida siinä Escossa olla paljon tilaa isommalle tehostajalle?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
tauno82
Viestit: 219
Liittynyt: 03 Kesä 2007, 20:54
Paikkakunta: ristiina

Viesti Kirjoittaja tauno82 »

eihän siellä liiemmin ole tilaa,mutta pitää nuo levyt ja palat vielä katella jos ovat miten lopussa..
Vastaa Viestiin