Isompi pääsylinteri ainakin lyhentäis sitä liikerataa, mut poljinvoimaa tosiaan sitte vaatii enemmän. Ei taida siinä Escossa olla paljon tilaa isommalle tehostajalle?tauno82 kirjoitti:mikäs ois mk1 escoon hyvä ja tehokkaampi tehostin .. tossa kikottimessa on nuo levyset takanakin niin jarrupoljin painuu puoleenväliin liikeradastaan,inssi vähän naljaili kesällä että ois ilmoo jarruissa,mutta ei sieltä ilmoja tullu,ei vaan taida tehostimen taho oikein piisata :?
Isompi jarrupääsylinteri+ levyjarrut
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98