itellä öljypohjan tiivisteen vaihto menossa mutta satuin huomaamaan että nuo uudet etu ja takaosan puoliympyrän muotoset tiivisteet on just päinvastaset kun nuo vanhat. eli öljypohjan se urakohta tulee lohkoon päin ja tasanen pinta öljypohjaa vasten. vai onko se tarkotuksella muka niin jos ne kääntää väärinpäin siihen nii passaa vallan mainiosti paitsi ne päät jää sitten väärinpäin. vai painautuuko se muka siitä oikeaan muotoon kun kirii kiinni jos nyt laittaa urat päinvastoin? toivottavasti joku tästä jotaki ymmärti koneena siis ohc...
nimimerkillä: ensimmäistä kertaa öljypohjantiivistettä vaihtamassa
öljypohjan tiivisteistä...
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Ne urakohdat kuuluu tulla lohkoon päin ja tasanen pinta öljypohjaa vasten, en oikee tajuu miks olet niitä kääntämässä "nurinniskoin" vai onkos ne jotkut sekunda tiivisteet???
Katoin kahdesta eri tiivistesarjasta mitä itellä on.
Katoin kahdesta eri tiivistesarjasta mitä itellä on.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Niitä on sitte varmaan erilaisia, riippuu valmistajastaPaler kirjoitti:no vanhoissa tiivisteissä on ne urat öljypohjaan päin , varmaan sitten painunu semmoseks. no hyvä että tietää nyt kuiteskin mitenkäpäin laittaa.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98