Automaatiin tilalle manuaali

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

klasu
Viestit: 141
Liittynyt: 21 Tammi 2010, 11:24
Paikkakunta: Säkylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja klasu »

Mulla oli joskus granussa 2.8i koneen peräs pienempi kytkin. Heti ko vaihto nokan, ni alko luistaan ihan sikana. Kytkin heti vaihtoon...
Eiks 2.0 ohc ja dohc konees oo joku 215mm kytkin? Millai oharin kytkimen saa pitään jos virittää? Eiks cossu oo se saman kokone ko 2.8?
Saaks vakio vauhtipyörään isomman levyn, vai tarviiks cossun vauhtipyörän vai sopiiko veekutosen vauhtipyörä ohariin ja sen laatikkoon???
Vastaa Viestiin