Sivu 2/2

Lähetetty: 20 Touko 2013, 22:39
Kirjoittaja ft79
nonnii nyt on purettu..

eli hammastangosta oli ohjaus akselin laakeri mennyt.. yksi kuula tallessa..
kesti ensin tajuta että se on ollut joskus laakeri.. hammastanko täynnä kuraa, vettä, rasvaa..

kuuluko toi stefa olla ylimmäisenä tossa akselilla vai sen laipan alla.. :?:
räjäytyskuvaa??

Lähetetty: 21 Touko 2013, 07:02
Kirjoittaja taunus 78

Lähetetty: 21 Touko 2013, 10:16
Kirjoittaja Vermilion
Mahtaako löytyä jostain vastaavaa kuvaa 2.8I Caprin tehostetusta tangosta?

Lähetetty: 21 Touko 2013, 11:04
Kirjoittaja isoatlas

Lähetetty: 21 Touko 2013, 16:31
Kirjoittaja ft79
näemmä pohjalla kuuluu olla toinen laakeri vielä.. täytyy kattoa löytyykö..
mutta muuten oli ainakin oikein kasassa.. ilmeisesti stefa ollu huonosti ja siitä
päästäny kaiken mahdollisen sisään.. :roll:

Lähetetty: 20 Loka 2014, 20:00
Kirjoittaja Kullanderi
Jatketaan tähän ketjuun: aattelin vaihtaa nyt tuon ohjausvaihteen toiseen jonka purin varaosa-autosta. Mistä kannattaa ottaa mittoja että saa aurauskulmat lähellekkään samaa kun aikasemmin on ollu? Muuta huomioitavaa?

Lähetetty: 21 Loka 2014, 07:32
Kirjoittaja Tomi
itse en rupeis rullamitan kanssa sen enempää leikkimään,muutakun heittää uuden hammastangon paikalleen,vaihtaa raidepäät ja suunnilleen samoihin kohtiin kun vanhat. Silmällä senverran ettei nyt ihan sojota renkaat minne sattuu ja ja lopullinen säätö laitteilla. Renkaat on äkkiä ja huomaamatta pilalla,jos kulmat perseellään.