Jakopää

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Vermilion
Viestit: 1643
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Jakopää

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Osaako kukaan suoralta kädeltä sanoa, näistä:

- Pitää V6 colognen teräksinen jakopää millasta meteliä?
-Alumiinen jakopää yhtään parempi?
- Onkos missään colognessa ollu massajakopäänratasta ?

Jos jakais selata kirjallisuuttaa selviäis varmaankin. Mutta jos joku
tietäis suoralta kädeltä.
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Avatar
taunusstyle
Viestit: 1432
Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
Paikkakunta: rovaniemi

Viesti Kirjoittaja taunusstyle »

teräksinen ainaki pitää vinkunaa niinku moottoripyörä,kun omassa on semmonen.alkuperänen jakoratas on jotain bakeliittiä
ruoste! mitä mainioin ruuvilukite
Avatar
isoatlas
Viestit: 1309
Liittynyt: 04 Heinä 2006, 15:35
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja isoatlas »

Alkuperäistä on kahta mallia...vanhempi joka lähes kokonaan bakeliittia ja vain keskiö rautaa ja uudempi jossa vain hammaskehä on bakeliittia...vinohampainen ei pidä juurikaan ääntä olipa se ratas terästä tai alumiinia...mutta jos rattaat on suorahampaisia, niin viheltävät mukavasti :D, joka mielestäni tuo sopivasti kisafiilistä...
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Vermilion
Viestit: 1643
Liittynyt: 01 Helmi 2013, 19:48
Paikkakunta: Betonihelvetti

Viesti Kirjoittaja Vermilion »

Jaaha nyt sitte mulla on kaikki noista...
paitsi alumiininen noh ehkä en kaipaa noita kokonaan pakeliittisiä...
Älä ruuvilukitse autoa ruosteella!
Vastaa Viestiin