Aurauskulmat
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
koskaan en nähnyt 3-vuoden amiksen aikana että mihinkään autoon antais ohjearvona haritusta kone näytti taunukseenkin sen perus nolla tai vähän aurausta. siitähän tulee ihan outo ohjatakin jos haritusta laittaa.
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
joo.kyllä nuo "vanhan kansan"-asentajat sanoo,et takavetoon aurausta ja etuvetoon haritusta.ft79 kirjoitti:perimätiedon mukaan jossain vanhemmissa etuvedoissa pitäisi olla haritusta..
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Mulla on tuollainen vekotin, on ihan pätevä :arrow: http://www.kaasutinexpertti.fi/shopultr ... c8f59388d8
Escort 1300 -69
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Escort 1300 Automatic > "2300" V6 Estate -74
Escort 1600 Sport Automatic -79
Capri 3000 "GT"L -73
Cortina 2000 XL Automatic -73
Cortina 2000 GT -72
Torino Brougham 435 + C6 -70
Joo, ainakin vanhemmissa etuvedoissa laitetaan haritusta. Veto kun on päällä, niin kulmat muuttuu Taunuksessa kun on pyörät yleensä yläreuna sisäänpäin kallellaan, niin ehkä siks on joissain ohjearvoissa laitettu sitä haritusta? Pyörähän pyrkii kääntymään sinne suuntaan minne on kallellaan, niin maalaisjärjellä ajateltuna ymmärtäisin et sillä harituksella kompensoidaan tätä
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tiedän kyllä että takavetoisessa aurausta ja etuvetoisessa haritusta koska vetävät eturenkaat pyrkivät kohden keskilinjaa.
Tätä ohjekirjan haritusjuttua vaan ihmettelin. Puslien vaihdon jälkeen kun oli 10 mm aurausta, joten johonkin siitä on edettävä, todennäköisesti johonkin 1..2 mm auraukseen.
Tätä ohjekirjan haritusjuttua vaan ihmettelin. Puslien vaihdon jälkeen kun oli 10 mm aurausta, joten johonkin siitä on edettävä, todennäköisesti johonkin 1..2 mm auraukseen.
Ford johtaa.
Autodatassa lukee: Auraus (N = negatiivinen, haritus) mm 0 - 2Niji-69 kirjoitti:Tiedän kyllä että takavetoisessa aurausta ja etuvetoisessa haritusta koska vetävät eturenkaat pyrkivät kohden keskilinjaa.
Tätä ohjekirjan haritusjuttua vaan ihmettelin. Puslien vaihdon jälkeen kun oli 10 mm aurausta, joten johonkin siitä on edettävä, todennäköisesti johonkin 1..2 mm auraukseen.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98