Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 18 Touko 2005, 16:11
kattelin tossa että tossa mun
farkussa oleva tupla solex:in
paluu puoli on tulpattu.....
ja tulppien perusteella vaikuttais
käyvän vähä rikkaalla.
oliskohan tolla jotain vaikutusta
kun ei oo paluuta oleskaa..???
vaikuttaako johonki muuhun??
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Larppa
Viestit: 131 Liittynyt: 13 Loka 2004, 23:27
Paikkakunta: jkl
Viesti
Kirjoittaja Larppa » 18 Touko 2005, 17:19
riippuu millanen bensapumppu on...jos pumppu syöttää liikaa ainetta niin saattaa tulvia suoraan kurkusta alas ja käy sitten rikkaalla
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 18 Touko 2005, 17:23
toi on ihan vakkari ohc:n (taunus lohko) pumppu...
eihän noissa nelos koneisissa kyl oo alunperin
paluuta... mut kun ei oo oma kaasari niin....
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Larppa
Viestit: 131 Liittynyt: 13 Loka 2004, 23:27
Paikkakunta: jkl
Viesti
Kirjoittaja Larppa » 18 Touko 2005, 17:47
jos orkkispumpulla ei ole autossa paluuta ni ei se sitä nyttenkään tarvii
Hessu
Viestit: 709 Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää
Viesti
Kirjoittaja Hessu » 18 Touko 2005, 18:24
Voi silti olla, että paluukierrollisen kaasuttimen neulaventtiili on sen verran isompi että pumppu jaksaa painaa sitä auki vaikka koho työntäisi vastaan. Jos paluukierto olisi avoin, paine olisi alhaisempi.
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 18 Touko 2005, 18:50
no ei toi oo kohta enää onkelma... aattelin vaan kysästä...
tollanen ruisku tonne tulee...
PUHALTIMEN TAKIA :twisted: :twisted:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..