sierran kytkin paketti vm 87?

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

sierran kytkin paketti vm 87?

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

no niin olisi jossain vaiheessa kytkin remontti, ja ihme ja kumma, ei aineskaan motonetin listan mukaan löydy 2.0 ohc koneeseen ollenkaan? 1.6l olisi ja muita kokoja, ei kai tartte laittaa 1.6 kytkintä, ei poorituskaan toden näköisesti käy..ei vielä normaali ajossa luista, mutta asentaja kaveri huomasi, kun kävi koe ajolla ja kunnolla antoi kaasua, ja pakko koko kytkin paketti hommata, kun joku eksoottinen kytkin on, esim kytkin levy maksoi aikoinaan melkein 1000mk. eli varmaankin voi olla eroja muissakin osissa....
Avatar
Mois
Viestit: 7871
Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mois »

Mul on ainakin uus 2.0 OHC:n kytkin paketti ylimääräsen. Pitäs käydä Sierraankin. En just muista paljonko makso... Pitäs kaivaa dokumentit esiin.

Kyl ton pitäs käydä: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/841187/7

Tai toi: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/842010/7

2.0 OHC:ssä on just toi 23 uranen ja 215mm kytkinlevy.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

Kukaan täälä tuskin on ennustaja eli pura se vehe ja kato mitä löytyy jos kerta on jotain joskus muunneltu.
levyn halkasia ja boori määrä kertoo kyllä yleensä jo mikä paketti sinne menee.

23 uraa/ø215mm taitaa olla yleisin 2.0 kytkin.
Toinen vaihtoehto on vanhemmista löytyvä 23 uraa/190mm
V6 23uraa/240mm

Oletuksena nuo siis jos on T9 laatikolla.
taneli1
Viestit: 701
Liittynyt: 12 Touko 2006, 02:11
Paikkakunta: helsinki

kytkin

Viesti Kirjoittaja taneli1 »

selma :wink: mulle silleen uusi asia on, kun tässä se 5 lovinen laatikko, ja ei ole tullut silleen tutuksi, tanelin 4 lovinen laatikko sitäkin enemmän :wink: ja kaipa tuollakin kytkimellä vielä loppu kesän ajelis, kun tänä aamuna suht reipasta vauhtia tultiin, ja en huomannut niilä kierroksila luistamista, eri asia voisi olla, jos motarille lähtisin kokeilemaan jaa-a :shock:
duster73
Viestit: 598
Liittynyt: 25 Tammi 2007, 18:37
Paikkakunta: Ristiina

Viesti Kirjoittaja duster73 »

omissa vehkeissä en niin ole vauhdissa sitä luistamista huomannut.enemmänkin johonkin ylämäkeen kiihdyttäessä lastin kanssa sen huomaa,kun rasitusta tulee enemmän.muistan kun joskus taunuksella joskus noustiin kohtuu jyrkkää mäkeä 3 päällä,niin kierrokset pysyi moottorissa suunnilleen samana,mutta vauhti tippui koko ajan :)
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Vastaa Viestiin