Solex turbo käyttöön??
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Solex turbo käyttöön??
eli asiasta mitään tietämättömänä
kysyisin tällästä että:
soveltuuko tollanen v6:sta otettu tupla solex
turbo käyttöön???
kun rupesin tossa vaan miettii
tota mun farkku projektii...
kaverin c coupe rakettiin
haetaan viikonloppuna
turbo.. niin miksei mun
taneliin??
kysyisin tällästä että:
soveltuuko tollanen v6:sta otettu tupla solex
turbo käyttöön???
kun rupesin tossa vaan miettii
tota mun farkku projektii...
kaverin c coupe rakettiin
haetaan viikonloppuna
turbo.. niin miksei mun
taneliin??
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Mun käsittääkseni homman voi hoitaa myös niin että rakentaa kotelon, jonka sisälle se kaasari tulee kokonaisuudessaan, ja sit paineistaa sen, maalaisjärjen mukaan sillonhan ei oo niin väliä onko urpokäyttöön tarkotettu vai ei... voi olla että puhun täyttä jaskaa mutta etäisesti muistan lukeneeni jostain.
Tulee mieleen että joidenkin vaijerien ja bensaletkujen läpiviennit vois olla paha tiivistää. hm.
Tulee mieleen että joidenkin vaijerien ja bensaletkujen läpiviennit vois olla paha tiivistää. hm.
-71 Coupe GT
Bensanpaineen pitää sitten nousta ahtopaineiden mukana tai muussa tapauksessa turbo työntää ilmaa tankkiin pahimmassa tapauksessa Eli riittävä bensapumppu ja ahdon tunnistava paineensäädin.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että turbo + kaasutin on viime vuosituhannen juttuja enkä viitsisi kovin paljon vaivaa nähdä semmoisen systeemin eteen joka ei ikinä tule toimimaan optimaalisesti.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että turbo + kaasutin on viime vuosituhannen juttuja enkä viitsisi kovin paljon vaivaa nähdä semmoisen systeemin eteen joka ei ikinä tule toimimaan optimaalisesti.
meinasin et jos kävis ostamassa tollasen...
mut ei siitä ruiskusta näemmä oo hyötyy,
kun ei se ymmärrä ton ylipainenn päälle
taidan tehdä vaan kaasari turbon..
kun toi hestec maksaa 1022,33€
siihen johtosarja
anturit ym...
niin on moottorin
ohjauksessa jo neljäkertaa
auton hinta, siihen muut hilut vielä päälle
niin sen voi unohtaa...
tulis halvemmaks lyödä tonne keulalle
cossun vakiopata....
mut ei siitä ruiskusta näemmä oo hyötyy,
kun ei se ymmärrä ton ylipainenn päälle
taidan tehdä vaan kaasari turbon..
kun toi hestec maksaa 1022,33€
siihen johtosarja
anturit ym...
niin on moottorin
ohjauksessa jo neljäkertaa
auton hinta, siihen muut hilut vielä päälle
niin sen voi unohtaa...
tulis halvemmaks lyödä tonne keulalle
cossun vakiopata....
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..