Ford V4 koodi
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Ford V4 koodi
hei,
Mitä tietoja saa ulos tällä V4 moottori koodilla: FB28441675?
Suunnitelmissa olisi vaihtaa tämä V4 kone V6 2000 HC:een (90hp). Se pitäisi käydä samoihin kiinnitys reikiin kuin V4 eikös?
Mitähän mahtaa maksaa täysin kunnostettu V6 2000cc (90hp) moottori?
T. Pete
Mitä tietoja saa ulos tällä V4 moottori koodilla: FB28441675?
Suunnitelmissa olisi vaihtaa tämä V4 kone V6 2000 HC:een (90hp). Se pitäisi käydä samoihin kiinnitys reikiin kuin V4 eikös?
Mitähän mahtaa maksaa täysin kunnostettu V6 2000cc (90hp) moottori?
T. Pete
tai ainakin 1,7-litrasen tilalle käy 2-litrainen helposti.pitäisi silloin kyllä käydä 1,5-litraisen tilallekin.muistaakseni mulla on jossakin paperissa,että kutonen painaa 160kg.tai sit se oli 165kg,en muista nyt tähän hätään tarkemmin.
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
näissä v4 moottoreissa on jtn eroa vauhtipyörässä ja kytkimessä riippuen mistä ne on nostettu pois..tai näin "kokeneet" tuumasivat.sitten googlen kautti tutkin huvikseni nuita numeroita niin vuos mallia en saanu selville muutukun että 68-70 valmistettu ilmeisesti,ja ainakaan ei saabista liekkö puimirista tai jostain jotkut veikkaili taunusta.nää on vaan kuulo puheita itse en mistään mitään tiijä jos sitäkään
joo,joissakin tosiaan on eroja vauhtipyörissä ja kytkimissä,mutta käyvät ristiin.myös on tullut vastaan erikokoisia kytkimenholkkeja/laakereita.siis sitä mikä tulee kampuran takapäähän.myös startteja on erilaisia.mullakin 17m taunuksessa jotain ihme mutterivirityksiä startin ja kytkinkopan välissä.en ole purkanut pois/vaihtanut starttia,kun on toistaiseksi noinkin toiminut.
Subaru Impreza 2,0 -98
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Dodge Dart 273 -66
Ford Taunus -78
Ford Capri -69
Ford Cortina 4d 1,6 -70
Ford Cortina 5d Estate 1,6 -69
Ford Escort -74
Ford Anglia -65 x2
Plymouth Duster -73 360
Ford Taunus 17m p5 3d Turnier -68 2,3
Tosta näkee V6 koneiden painot, mut oo V4 koneen painoja
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... _70-75.jpg
http://www.taunusfinland.com/galleria/a ... _70-75.jpg
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Tervehdys,
Kiitoksia kaikille vastauksista. Joku 40 kg paino eroa näyttää tulevan - ei paha. Mulla on veneen moottorina se 1500 V4 ja tekis pistää mieli päästellä lujempaa, joten V6 1998 cc ois helpoin homma. Tässä on Volvopn merikytkin, mikä kyllä kestää isompiakin tehoja...Onko muuten V6:ssa paremmat soundit kuin V4:ssa vai samalta kuulostaa? Löysin muuten Saksan nettisivuilta tehaskunnostettuja Ford V6 1998 hintaan 2700 euroo.
Kiitoksia avustanne.
T. Pete
Kiitoksia kaikille vastauksista. Joku 40 kg paino eroa näyttää tulevan - ei paha. Mulla on veneen moottorina se 1500 V4 ja tekis pistää mieli päästellä lujempaa, joten V6 1998 cc ois helpoin homma. Tässä on Volvopn merikytkin, mikä kyllä kestää isompiakin tehoja...Onko muuten V6:ssa paremmat soundit kuin V4:ssa vai samalta kuulostaa? Löysin muuten Saksan nettisivuilta tehaskunnostettuja Ford V6 1998 hintaan 2700 euroo.
Kiitoksia avustanne.
T. Pete
jos oot ikinä nahny vanhaa 96 saabia joka painaa kaasua niin siinä on ääni.ja vastaavasti v6 granu tai taunus niin onhan siinä äänessä eroa ja v6 on kyllä miehekkäämmään kuulonenwessman kirjoitti:Tervehdys,
Kiitoksia kaikille vastauksista. Joku 40 kg paino eroa näyttää tulevan - ei paha. Mulla on veneen moottorina se 1500 V4 ja tekis pistää mieli päästellä lujempaa, joten V6 1998 cc ois helpoin homma. Tässä on Volvopn merikytkin, mikä kyllä kestää isompiakin tehoja...Onko muuten V6:ssa paremmat soundit kuin V4:ssa vai samalta kuulostaa? Löysin muuten Saksan nettisivuilta tehaskunnostettuja Ford V6 1998 hintaan 2700 euroo.
Kiitoksia avustanne.
T. Pete
Laita suosista 2.8 V6.wessman kirjoitti:Tervehdys,
Kiitoksia kaikille vastauksista. Joku 40 kg paino eroa näyttää tulevan - ei paha. Mulla on veneen moottorina se 1500 V4 ja tekis pistää mieli päästellä lujempaa, joten V6 1998 cc ois helpoin homma. Tässä on Volvopn merikytkin, mikä kyllä kestää isompiakin tehoja...Onko muuten V6:ssa paremmat soundit kuin V4:ssa vai samalta kuulostaa? Löysin muuten Saksan nettisivuilta tehaskunnostettuja Ford V6 1998 hintaan 2700 euroo.
Kiitoksia avustanne.
T. Pete
Sedan GT '73