lohkon paikkaus aineet

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

taunusti
Viestit: 927
Liittynyt: 20 Joulu 2009, 13:30
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja taunusti »

Luhtis kirjoitti:. Hyvä pesu koneelle vain ja sitten jollain ilveellä saada järjestelmään painetta, mieluiten kuumana, ja tihrustaa mistä se vois tulla ulos..
mulla on yks pikku kompura jota oon käyttäny kynäruisku hommissa,jos paisarin korkkiin tekis jonku liittimen ja siihen pistää sen kompuran kiinni?.sillä pitäs kyllä saada ihan riittävä paine mutta ei sillä mitään rikki saa.ja ö-pohjan käyttää irti että pääsee lohkoa katteleen vähän sisäpuolenkin ja kuunteleen suhiseeko...vai?
Muurahainen
Viestit: 484
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 01:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Muurahainen »

taunusti kirjoitti:
Luhtis kirjoitti:. Hyvä pesu koneelle vain ja sitten jollain ilveellä saada järjestelmään painetta, mieluiten kuumana, ja tihrustaa mistä se vois tulla ulos..
mulla on yks pikku kompura jota oon käyttäny kynäruisku hommissa,jos paisarin korkkiin tekis jonku liittimen ja siihen pistää sen kompuran kiinni?.sillä pitäs kyllä saada ihan riittävä paine mutta ei sillä mitään rikki saa.ja ö-pohjan käyttää irti että pääsee lohkoa katteleen vähän sisäpuolenkin ja kuunteleen suhiseeko...vai?
Laita vettä sinne koneeseen ja katso paineella mistä se alkaa änkeä ulos.

Sihinästä sitä ei ikinä löydä.
taunusti
Viestit: 927
Liittynyt: 20 Joulu 2009, 13:30
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja taunusti »

no nyt siitä oli ilmeisesti pääsy vesi vähille ajossa ja kannentiiviste tuntus olevan entinen.taidan vetää mietintä myssyn päähän ja pohtia korjatako ja ajaa talven yli vai vaihtaa kerralla uus kone ens kesänä ja ajaa talven yli jollain muulla autolla..syylärikin on vaihdettava ja lämppärin kenno kun on niitä sooseja sekoteltu sinne.opel harrastaminen on just tätä että koittaa pitää sen auton edes liikenteessä :lol:
Avatar
Janki
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2012, 19:17
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Janki »

Tulipa tätä lukiessani mieleen Anssi Umpikelan ooppeli biisi. :lol:
taunusti
Viestit: 927
Liittynyt: 20 Joulu 2009, 13:30
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja taunusti »

Janki kirjoitti:Tulipa tätä lukiessani mieleen Anssi Umpikelan ooppeli biisi. :lol:
"ja foordi on samaa maata,huollossa se aina olla saa" :lol:
Avatar
taunus 78
Viestit: 1263
Liittynyt: 09 Syys 2005, 23:53
Paikkakunta: (meri)pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja taunus 78 »

Jos joku ei tiedä biisejä niin tässä :D
kuski kiihtyy
helvetin ooppeli
TAUNUS 1978 2.8i automatic
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
Chevyvan g20 1983 6.2d
Drive hybrid, i need your fuel...
taunusti
Viestit: 927
Liittynyt: 20 Joulu 2009, 13:30
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja taunusti »

voin kuvitella mitä opel kerhon tyypit aattelee kun löytää tän topicin googlesta :D noh mää ainaskin tykkään ajella asconoilla kun aina on lämpöaongelmia kesät talvet..ja suht rivakoita ruisku koneiset(sillon kun sattuu olemaan ehjänä)3 eri asconaa ollu tähän mennessä ja kaikissa ollu lämpö ongelmia.taunukseen lisäsin jäähdytin nestettä viimeksi vuonna 2009.öljyt vaihdoin 2010 :D ei onnistu opelilla
Avatar
taunus 78
Viestit: 1263
Liittynyt: 09 Syys 2005, 23:53
Paikkakunta: (meri)pori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja taunus 78 »

taunus 78 kirjoitti:Jos joku ei tiedä biisejä niin tässä :D
kuski kiihtyy
helvetin ooppeli
Löysin vielä yhen Kullimuna (ooppelin mä poltin aaaah)
TAUNUS 1978 2.8i automatic
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
Chevyvan g20 1983 6.2d
Drive hybrid, i need your fuel...
Vastaa Viestiin