Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Jallu kirjoitti:Taco kirjoitti:Tuon Quaife:n saa myös tilattu esim. UK:sta www.burtonpower.com -> Transmission & Clutch -> Quaife ATBs & LSDs. -> Cortina Mk 3/4/5 (Part No. QUALSD2), hintaa näkyy olevan 616.88 GBP = 895.20 EUR + postit. Ja tietty sillon pitää olla luottokortti... ja tälläinenhän löytyy "isiltä"![]()
En mä oo isi, vaikka mulla on luottokortti...
Onkos tuo nyt sitten isoon atlakseen, vai enkkuperään?
mois13 kirjoitti:En ole nähnyt lukkoa missään myytävänä Pikku-Atlakseen! Siinä III-koppasessa on kai alunperin se Pikku-Atlas isoilla jarruilla,
Miikka kirjoitti:Jos puolestaan kurkkaat auton alle takapyörän edestä, Isossa Atlaksessa kardaanin laippa on ihan kiinni murikan kuoressa. Pikku Atlaksessa mahtuu reilusti sormi väliin.
Taunusmies Jussi kirjoitti:Onkos kukaan koittanut sovittaa sierran erillisjousitettua perää taunukseen?? Leveys ainakin täsmäis..
olen samaa mieltä,taunuksen perä ajaa asiansa hyvin..omassa 2-koppasessa on pikkuperä joka on kestänyt ilman murheita jo muutaman kesän eikä huuda ym.ja on annettu kenkää oikeen kunnolla parina viimeisenä kesänä..Taco kirjoitti:Taunusmies Jussi kirjoitti:Onkos kukaan koittanut sovittaa sierran erillisjousitettua perää taunukseen?? Leveys ainakin täsmäis..
Ei oo tullu vastaan kyllä ja sanoisin ettei kyllä kannata. Mielestäni sillä ei kyllä saavuta yhtään mitään vaivaan nähden...
Caprissa on kapeampi perä, peräkopassa ei ole paikkoja ylätukivarsille ja siihen valuun on vähän huono hitsatakaan. Alatukivarsien kiinnikkeet on kyllä helppo hitsata. Eri asia on jos laitat vaikka 4-linkit...Girder kirjoitti:Käytin hakua mutta en löytänyt vastausta että saako Caprin Isoatlas takakselin käymään miten helposti I-koriseen Taunukseen? Joutuuko paljon rälläköimään ja hitsailemaan kiinnikkeiden kanssa?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa