Tanari Ravistaa puolta jne
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Mitkää hävinny minnekkää perkele. Sanokaapa joku viisas nyt, että mitä minä tuoho vielä tungen että rauhottus? Oon laittanu nyt siis etulaakerit, reaktiotangon puslat (tosin vasemmalle puolelle vain toisen puolen kun en saanut irti sitä tankoa, mutta eikai yksi vanha voi vaikuttaa näin?) ja alatukivarsien puslat. Jarruttaessa tietyssä kohin mahoto ravistus, joka rauhottuu sitten ja ajettaessa 60-80km/h koko auto tärisee, että penkkiki nitkuttaa sen tahtiin. Muuten toimis taunus nyt niin hyvin, mutta kun tämä tärinä.
Ja takaa on puslat aika rispaantuneet, mutta vaikuttaako ne tärinään? Akselin vieressä siis sellaiset.
Ja takaa on puslat aika rispaantuneet, mutta vaikuttaako ne tärinään? Akselin vieressä siis sellaiset.
Kannattaa kattoa ne laakerit vielä, ne osaa joskus tehä taikatemppuja ja löystyä vaikka niissä onkin lukitukset.
Toi että se korostuu jarrutettaessa viittais mielestäni etupään ongelmiin.
Tässä oli yks tapaus jossa hammastangon kiinnityksen puslat oli niin finaalissa että koko tanko oli löysällä ja liikkui tuuppimalla puolelta toiselle. Ravisti niin saatanasti jarrutettaessa. Laakerit oli löysällä, kiristelin ne ja ajattelin että kyllä se siitä. Ja vitut. Vaihettiin levyt vaikka ne ei kellolla katottaessa montaa satasta vipannutkaan. Ei sanottavaa vaikutusta. En tajunnut ees ajatella koko asiaa, ihmettelin vain suurehkoa klappia ratissa kunnes sitten autoa leimatessa kävi ilmi tuo asia Puslat kuntoon niin hävis tärinät ja (ylimääräinen) klappi ratista
Toi että se korostuu jarrutettaessa viittais mielestäni etupään ongelmiin.
Tässä oli yks tapaus jossa hammastangon kiinnityksen puslat oli niin finaalissa että koko tanko oli löysällä ja liikkui tuuppimalla puolelta toiselle. Ravisti niin saatanasti jarrutettaessa. Laakerit oli löysällä, kiristelin ne ja ajattelin että kyllä se siitä. Ja vitut. Vaihettiin levyt vaikka ne ei kellolla katottaessa montaa satasta vipannutkaan. Ei sanottavaa vaikutusta. En tajunnut ees ajatella koko asiaa, ihmettelin vain suurehkoa klappia ratissa kunnes sitten autoa leimatessa kävi ilmi tuo asia Puslat kuntoon niin hävis tärinät ja (ylimääräinen) klappi ratista
Laakerit on kiritty toiseen kertaan. Pitääpä huomenna kattoa nuo puslat, josta mainihit.Luhtis kirjoitti:Kannattaa kattoa ne laakerit vielä, ne osaa joskus tehä taikatemppuja ja löystyä vaikka niissä onkin lukitukset.
Toi että se korostuu jarrutettaessa viittais mielestäni etupään ongelmiin.
Tässä oli yks tapaus jossa hammastangon kiinnityksen puslat oli niin finaalissa että koko tanko oli löysällä ja liikkui tuuppimalla puolelta toiselle. Ravisti niin saatanasti jarrutettaessa. Laakerit oli löysällä, kiristelin ne ja ajattelin että kyllä se siitä. Ja vitut. Vaihettiin levyt vaikka ne ei kellolla katottaessa montaa satasta vipannutkaan. Ei sanottavaa vaikutusta. En tajunnut ees ajatella koko asiaa, ihmettelin vain suurehkoa klappia ratissa kunnes sitten autoa leimatessa kävi ilmi tuo asia Puslat kuntoon niin hävis tärinät ja (ylimääräinen) klappi ratista
Testattu talvirenkailla, ei vaikutusta.fonzie kirjoitti:Vaan oisko vaan renkaat epätasapainossa/vanteet kierot? Kokeiles toisella rengassatsilla, mikäli mahdollista..
Kannattaa sekin kokeilla. Laitat metalliset puslat... Niitähän on foorumilla myynnissä. Ne originalit kumiset puslat on ihan löysiä jo uutena.Janki kirjoitti:Eipä ollu hammastangossa löysää. Pitäsköhä sitä sitten pistää nuo etukelkan ja rungon väliset puslat uusiksi jos se kummenis.
Eli tuolta löytyy myyjä: viewtopic.php?p=103806&highlight=#103806
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
tommoset vois itellekin laittaa..kuhan tulis rahaa tilille
Ford Taunus 1.6 GX -82 farkku
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Ford Taunus 2.9 v6 -77
Ford Taunus 2D 2.0 -75
Ford Taunus 4D GXL 2.6 v6 -74
Ford Taunus 2D GXL 2.0 v6 -72
Tunturi Super Sport -83
Tunturi Start -73
Fordson Super Major -61
Ford Cortina 1.6 deluxe -68
Ford Anglia 309E van -61
Tuossa on koko etuosa jo melkeen uudistettu sitten nuitten jälkeen nii on jo kumma jos ei ala kummenemaa. Harmi vaan että ulkonäkö tuossa autossa on vähä mitä on, kun muuten on tullu syydettyä vaikka mitä osaa.Mois kirjoitti:Se on hyvä "eliminoida" mahdollisia vikapaikkoja yks kerrallaan, eiköhän se ravistus jossain vaiheessa katoaJanki kirjoitti:Tjoo, tulipa nekin sitten tilattua. Katotaan sen jälkeen sitten taas tätä.