Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa , Pj , taunus 78
Amish
Viestit: 14 Liittynyt: 17 Huhti 2005, 15:35
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti
Kirjoittaja Amish » 28 Huhti 2005, 22:06
Käykö diisseli sierran 5-lovinen laatikko 1,6 taneen??
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 28 Huhti 2005, 22:11
Oletetaan että sulla on 1.6 orkkis laatikko..
no periaatteessa joo...
mut vaihtaa tarvii ainaki kytkin paketti...
ja vauhtipyörä ?
kardaanin pään joutuu myös vaihtaa...
joku paremmin tietävä korjatkoon...
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
p3
Viestit: 1205 Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö
Viesti
Kirjoittaja p3 » 28 Huhti 2005, 22:14
kytkinkoppa ja akseli erilaiset.
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 28 Huhti 2005, 22:15
mitenköhän toi laatikon kannake...
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Amish
Viestit: 14 Liittynyt: 17 Huhti 2005, 15:35
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti
Kirjoittaja Amish » 28 Huhti 2005, 22:17
EI ei ja ei, se menee jo liian vaikeeks kävisko joku sierran 5 lovine loota siihen suoraan???
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 28 Huhti 2005, 22:18
Ihan suoraan ei käy, eli vaihtoon menee
vauhtipyrä+kytkinlevy+Asetelma+Kardaaninpää..
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
p3
Viestit: 1205 Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
Paikkakunta: Perniö
Viesti
Kirjoittaja p3 » 28 Huhti 2005, 22:20
riippuen siitä mikä loota sielä nyt on.
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
Amish
Viestit: 14 Liittynyt: 17 Huhti 2005, 15:35
Paikkakunta: Pöytyä
Viesti
Kirjoittaja Amish » 28 Huhti 2005, 22:33
Siellä on nyt ihan alkuperänen 4 lovinen loota ja autohan oli tuo 1,6 -74 coupe
Mois
Viestit: 7871 Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Mois » 28 Huhti 2005, 22:59
Minkä levyistä tuo U-palkki on? Onko 100 millistä vai leveämpää?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
Viipo
Viestit: 808 Liittynyt: 28 Loka 2004, 09:29
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Viipo » 29 Huhti 2005, 11:09
no siihenhän menee heittämällä 2.0 sierran ja scorpion 5-lovinen! ei muuta kun se takakannakepalkki (automaatista tai ite tekemällä)
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 29 Huhti 2005, 14:16
Onkohan toi vauhtipyrän keskellä oleva
neulalaakeri samankokonen....
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..
Viipo
Viestit: 808 Liittynyt: 28 Loka 2004, 09:29
Paikkakunta: Joensuu
Viesti
Kirjoittaja Viipo » 29 Huhti 2005, 14:28
ainakin kaikissa "isoissa" laatikoissa on ollu samankokonen kytkinakselin pää, mitä mulle on vastaan tullu (ohareissa siis)
Pontiac Astre -77
Toyota LandCruiser -81
ft79
Viestit: 2091 Liittynyt: 20 Huhti 2005, 16:42
Paikkakunta: urjala
Viesti
Kirjoittaja ft79 » 29 Huhti 2005, 14:37
mulla oli 1.6 sierrassa halkasia oli
liian suuri.. tosin kone oli 205 ja laatikko
taunuksen (keppi jää käteen)...
toi kone oli tosin automaatti sierrasta
oliskohan osuutta asiaan :?:
Taunuksella apiallle 2016 tai sitten -17.... tai joskus..