Cologne, 2.8i V6 ihmettelyä
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
- taunusstyle
- Viestit: 1432
- Liittynyt: 02 Marras 2004, 05:03
- Paikkakunta: rovaniemi
Kiitos infosta!
Tarvii vielä jostai onkia kiristysmomentit ja järjestykset.
edit: toinen hyvä kysymys:
yläpään tiivistesatsissa tuli kahta eri laatua vent. varren tiivisteitä.
6 x kumisia ja 6 x pelkkiä muoviholkkeja (jollaisia alkuperäisessä kannessa oli kaikissa).
Onko kumiset imupuolelle?
Tarvii vielä jostai onkia kiristysmomentit ja järjestykset.
edit: toinen hyvä kysymys:
yläpään tiivistesatsissa tuli kahta eri laatua vent. varren tiivisteitä.
6 x kumisia ja 6 x pelkkiä muoviholkkeja (jollaisia alkuperäisessä kannessa oli kaikissa).
Onko kumiset imupuolelle?
Autot ovat takavetoisia
-
- Viestit: 1379
- Liittynyt: 22 Kesä 2007, 00:56
- Paikkakunta: viiala
jos kannenpultit on 19mm kannalla ne on kovat,jos taas torx kanta niin ne on venyvät,viimesimmissä on noita venyviä. ihan niinku ohc koneissakin..
vanhoissa on kaikissa nuo sateenvarjo ohjurinkumit (muovit) jossain kohtaa tuli imupuolelle normaali ohjurinkumit ja viimesimpiin myös pakopuolelle. tarvikesatseissa nuo sateenvarjo-tyyppiset on kumisia.
jos ne vanhat on ehjät niin niitä ei tarvii ees välttämättä vaiihtaa, ja ne normaali-tyyliset ohjurinkumit ei muistaakseni käy noitten sateenvarjojen tilalle koska kansiin ei ole koneistettu niille paikkaa. jos kansissa on paikka niille niin sit on joku laittanu väärät aikasemmin,enivei nuo sateenvarjot ajaa kyllä asiansa uudempiinkin laitettuna
edit: vai oliko satsissa 6 kumista ja 6 muovista sateenvarjoo?
vanhoissa on kaikissa nuo sateenvarjo ohjurinkumit (muovit) jossain kohtaa tuli imupuolelle normaali ohjurinkumit ja viimesimpiin myös pakopuolelle. tarvikesatseissa nuo sateenvarjo-tyyppiset on kumisia.
jos ne vanhat on ehjät niin niitä ei tarvii ees välttämättä vaiihtaa, ja ne normaali-tyyliset ohjurinkumit ei muistaakseni käy noitten sateenvarjojen tilalle koska kansiin ei ole koneistettu niille paikkaa. jos kansissa on paikka niille niin sit on joku laittanu väärät aikasemmin,enivei nuo sateenvarjot ajaa kyllä asiansa uudempiinkin laitettuna
edit: vai oliko satsissa 6 kumista ja 6 muovista sateenvarjoo?
Taunus 2.0 GX 82
Taunus 1.6 L 73 stw
Taunus 1.6 L 73 stw
Edelleen toimii moottori ja yllättävän hyvin (mitä nyt uudet kansipahvit kerkesin jo polttaa koska kaljoissani asensin ne vääriin kansiin->vesireiät väärissä kohdissa.. laitoin sitte vanhat pahvit uusiokäyttöön). No jospa nyt sitä ahdinta sitten kun on alakerta jo valmiiksi kondiksessa..
Mitens muuten tuon vakiomoottorin käyttäytyminen, muistaakseni sille huipputeho ilmoitetaan 5700rpm kohdalla. Jotenkin tuntuu moottorin menohalut tyssäävän viiteen tonniin jo, ts. sen jälkeen loppuu veto. Tietty vääntökäyrän mukaanhan se perstuntuma tehoista tulee...
Sitkeyttä tuossa kyllä on pikkukierroksilla!
Saa nyt luvan kestää vakiomoottori sen n.0.7 kilon ahdot. Ilmeisesti ovat jossai käyttäneet kylmäkäynnistyssuutinta jollain konstilla lisärikastamiseen ahdoilla??
Mitens muuten tuon vakiomoottorin käyttäytyminen, muistaakseni sille huipputeho ilmoitetaan 5700rpm kohdalla. Jotenkin tuntuu moottorin menohalut tyssäävän viiteen tonniin jo, ts. sen jälkeen loppuu veto. Tietty vääntökäyrän mukaanhan se perstuntuma tehoista tulee...
Sitkeyttä tuossa kyllä on pikkukierroksilla!
Saa nyt luvan kestää vakiomoottori sen n.0.7 kilon ahdot. Ilmeisesti ovat jossai käyttäneet kylmäkäynnistyssuutinta jollain konstilla lisärikastamiseen ahdoilla??
Autot ovat takavetoisia