Sivu 14/15

Lähetetty: 26 Huhti 2013, 21:36
Kirjoittaja Mois
En tiiä, saattaa ottaa imusarja sun muut konepeltiin kiinni!

Lähetetty: 26 Huhti 2013, 22:07
Kirjoittaja vilunki78
noinkohan kukaan on koskaan sellasia puslia laittanutkaan paikoilleen asti.
nimittäin mikäli nyt oikein muistan niin vaikka sen reiän tekis mihin kohtaan hyvänsä sitä puslaa, niin ei se kelkka pääse yhtään menemään ylöspäin jollei sitten rupea palkkia muokkaamaan :roll:

Lähetetty: 26 Huhti 2013, 22:25
Kirjoittaja Taunusmies Jussi
vilunki78 kirjoitti:noinkohan kukaan on koskaan sellasia puslia laittanutkaan paikoilleen asti.
nimittäin mikäli nyt oikein muistan niin vaikka sen reiän tekis mihin kohtaan hyvänsä sitä puslaa, niin ei se kelkka pääse yhtään menemään ylöspäin jollei sitten rupea palkkia muokkaamaan :roll:
On siellä tyhjää tilaa palkkiin nähden, ei tosin montaa sentti. 3 koppases taitaa kelkan takakiinnikkees olla enempi kun vanhemmissa väliä runkoaisaan, ku eikös niis takapään kiinnitystä korotettu et saatiin suurempi casterkulma ja kait vähän parempi ohjauksen palautuminen..

Lähetetty: 26 Huhti 2013, 22:44
Kirjoittaja taunus 78
ainakin mk1 ja mk2 on eri kulmassa etupalkki, tuli huomattua tuota coupea rakennellessa.

Lähetetty: 17 Kesä 2013, 17:36
Kirjoittaja Keltteri
Onko kukaan laittanu tommosia kolmos koppaseen?

http://www.burtonpower.com/parts-by-cat ... -2-25.html

Mittaillessa näytti siltä että vois ottaa edessä tukivarsiin kiinni...

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 14:52
Kirjoittaja zmuli
Millä keinolla tuota moottoria kannattaisi lähteä nostelemaan, jos sais edes hivenenkin liikkumaan ni kaikki ois plussaa. Saisi samalla sitä perkuleen panssaria ylemmäs ettei aina raapis kenturaan

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 18:23
Kirjoittaja p3
Paksummat tyynyt tai prikat tyynyn ja palkin korvallisen väliin.

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 18:46
Kirjoittaja zmuli
Puhutaanko senteistä vai milleistä, mitä noilla saa tehtyä ja paljonko siellä on edes varaa sitä nostella ettei ala ottamaan kiinni mikään mihinkään :roll: :think:

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 18:54
Kirjoittaja taunus 78
Kyllä jokusen sentin saa nostettua, vaihteistoa ja kardaania kannattaa varmaan kans säätää...

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 19:02
Kirjoittaja zmuli
Senttikin olisi jo paljon :) Sais vähän modattua sitä pohjapanssaria ylemmäs, ni sais sit taas muuta koria tuotua alemmas

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 19:31
Kirjoittaja Mois
Mul on jossain Jäykemmät ja paksummat moottorinkumit, kun vaan löytäis ne tuolta jemmasta :lol:
Voisin ne myydä jos jostain ne löydän.

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 19:42
Kirjoittaja ardhu
Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 19:45
Kirjoittaja vtormane
ardhu kirjoitti:Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..
Joo, biltemasta 50mm paksut volvon kumit. Hyvin on pelannu mulla monessakin taunuksessa.

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 19:45
Kirjoittaja ardhu
Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..

Lähetetty: 17 Helmi 2014, 19:48
Kirjoittaja Mois
vtormane kirjoitti:
ardhu kirjoitti:Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..
Joo, biltemasta 50mm paksut volvon kumit. Hyvin on pelannu mulla monessakin taunuksessa.
Taunuksen omat taitaa olla 45mm?