Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78
Kirjoittaja Mois » 26 Huhti 2013, 21:36
En tiiä, saattaa ottaa imusarja sun muut konepeltiin kiinni!
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
-

Mois
-
- Viestit: 7835
- Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
- Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
-
Kirjoittaja vilunki78 » 26 Huhti 2013, 22:07
noinkohan kukaan on koskaan sellasia puslia laittanutkaan paikoilleen asti.
nimittäin mikäli nyt oikein muistan niin vaikka sen reiän tekis mihin kohtaan hyvänsä sitä puslaa, niin ei se kelkka pääse yhtään menemään ylöspäin jollei sitten rupea palkkia muokkaamaan

-

vilunki78
-
- Viestit: 289
- Liittynyt: 19 Touko 2005, 17:31
- Paikkakunta: Kouvostoliitto
Kirjoittaja Taunusmies Jussi » 26 Huhti 2013, 22:25
vilunki78 kirjoitti:noinkohan kukaan on koskaan sellasia puslia laittanutkaan paikoilleen asti.
nimittäin mikäli nyt oikein muistan niin vaikka sen reiän tekis mihin kohtaan hyvänsä sitä puslaa, niin ei se kelkka pääse yhtään menemään ylöspäin jollei sitten rupea palkkia muokkaamaan

On siellä tyhjää tilaa palkkiin nähden, ei tosin montaa sentti. 3 koppases taitaa kelkan takakiinnikkees olla enempi kun vanhemmissa väliä runkoaisaan, ku eikös niis takapään kiinnitystä korotettu et saatiin suurempi casterkulma ja kait vähän parempi ohjauksen palautuminen..
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
-
Taunusmies Jussi
-
- Viestit: 1273
- Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
- Paikkakunta: Huittinen
Kirjoittaja taunus 78 » 26 Huhti 2013, 22:44
ainakin mk1 ja mk2 on eri kulmassa etupalkki, tuli huomattua tuota coupea rakennellessa.
TAUNUS 1978 2.8iA (projekti)
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
-

taunus 78
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 09 Syys 2005, 23:53
- Paikkakunta: (meri)pori
Kirjoittaja zmuli » 17 Helmi 2014, 14:52
Millä keinolla tuota moottoria kannattaisi lähteä nostelemaan, jos sais edes hivenenkin liikkumaan ni kaikki ois plussaa. Saisi samalla sitä perkuleen panssaria ylemmäs ettei aina raapis kenturaan
-Pori Connection-
-

zmuli
-
- Viestit: 643
- Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
- Paikkakunta: Pori
Kirjoittaja p3 » 17 Helmi 2014, 18:23
Paksummat tyynyt tai prikat tyynyn ja palkin korvallisen väliin.
Älä ota sitä niin vakavasti!
Scorpio 2.9 at -91 coupe
-

p3
-
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 16 Tammi 2005, 20:18
- Paikkakunta: Perniö
Kirjoittaja zmuli » 17 Helmi 2014, 18:46
Puhutaanko senteistä vai milleistä, mitä noilla saa tehtyä ja paljonko siellä on edes varaa sitä nostella ettei ala ottamaan kiinni mikään mihinkään

:think:
-Pori Connection-
-

zmuli
-
- Viestit: 643
- Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
- Paikkakunta: Pori
Kirjoittaja taunus 78 » 17 Helmi 2014, 18:54
Kyllä jokusen sentin saa nostettua, vaihteistoa ja kardaania kannattaa varmaan kans säätää...
TAUNUS 1978 2.8iA (projekti)
TAUNUS 1977 1.6 OHC
TAUNUS 1976 farkku
TAUNUS 1975 coupe 2.0 XL(mk2coupe 1.8 zetec projekti)
SIERRA 1982 2.3 v6
FIESTA 1992 1.3i fun
-

taunus 78
-
- Viestit: 1215
- Liittynyt: 09 Syys 2005, 23:53
- Paikkakunta: (meri)pori
Kirjoittaja zmuli » 17 Helmi 2014, 19:02
Senttikin olisi jo paljon

Sais vähän modattua sitä pohjapanssaria ylemmäs, ni sais sit taas muuta koria tuotua alemmas
-Pori Connection-
-

zmuli
-
- Viestit: 643
- Liittynyt: 12 Marras 2010, 19:32
- Paikkakunta: Pori
Kirjoittaja Mois » 17 Helmi 2014, 19:31
Mul on jossain Jäykemmät ja paksummat moottorinkumit, kun vaan löytäis ne tuolta jemmasta
Voisin ne myydä jos jostain ne löydän.
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
-

Mois
-
- Viestit: 7835
- Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
- Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
-
Kirjoittaja ardhu » 17 Helmi 2014, 19:42
Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..
-
ardhu
-
- Viestit: 591
- Liittynyt: 17 Kesä 2011, 09:14
- Paikkakunta: Hyvinkää/kouvola
Kirjoittaja vtormane » 17 Helmi 2014, 19:45
ardhu kirjoitti:Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..
Joo, biltemasta 50mm paksut volvon kumit. Hyvin on pelannu mulla monessakin taunuksessa.
Capri -77 2.0
Firebird -69
-

vtormane
-
- Viestit: 657
- Liittynyt: 23 Helmi 2008, 01:22
- Paikkakunta: Kuusamo
Kirjoittaja ardhu » 17 Helmi 2014, 19:45
Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..
-
ardhu
-
- Viestit: 591
- Liittynyt: 17 Kesä 2011, 09:14
- Paikkakunta: Hyvinkää/kouvola
Kirjoittaja Mois » 17 Helmi 2014, 19:48
vtormane kirjoitti:ardhu kirjoitti:Volvo 240/740 moottori tai vaihteiston kumityynyki taitaa olla korkeempi. Ite käytin niitä caprin moottorin kanssa..
Joo, biltemasta 50mm paksut volvon kumit. Hyvin on pelannu mulla monessakin taunuksessa.
Taunuksen omat taitaa olla 45mm?
Taunus 2D 2.0 OHC -77
Taunus 2D 1.6 OHC -75
Taunus 2D 2.0 V6 -72 raato
BMW 320i Coupe -98
-

Mois
-
- Viestit: 7835
- Liittynyt: 28 Heinä 2004, 19:47
- Paikkakunta: Suur-Kouvolan laitamilla
-
Paluu TEKNIIKKA
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa