Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Sultzi kirjoitti:Ootko mitannu paljon etukelkan ja maan välissä varaa?
Tunkkii ei ainakaa meinannu saada alta millään pois
Mittaan sit joskus ens viikol jos on aikaa.
Mulla on Spaxin jouset ja iskarit, ja vähän joutuu nostaan autoo, jotta tunkin saa etukelkan alle. Sentti liian alhaalla tai jotain. Nousee kuitenkin ihan pohjelihaksen voimalla riittävästi...
Sultzi kirjoitti:Ootko mitannu paljon etukelkan ja maan välissä varaa?
Tunkkii ei ainakaa meinannu saada alta millään pois
Mittaan sit joskus ens viikol jos on aikaa.
Mulla on Spaxin jouset ja iskarit, ja vähän joutuu nostaan autoo, jotta tunkin saa etukelkan alle. Sentti liian alhaalla tai jotain. Nousee kuitenkin ihan pohjelihaksen voimalla riittävästi...
miten niin menny matalaksi mulla menee ihan hyvin tunkki etu akselin alle ja samat jouset ja iskarit
Mois kirjoitti:
Tunkkii ei ainakaa meinannu saada alta millään pois
Mittaan sit joskus ens viikol jos on aikaa.
Mulla on Spaxin jouset ja iskarit, ja vähän joutuu nostaan autoo, jotta tunkin saa etukelkan alle. Sentti liian alhaalla tai jotain. Nousee kuitenkin ihan pohjelihaksen voimalla riittävästi...
miten niin menny matalaksi mulla menee ihan hyvin tunkki etu akselin alle ja samat jouset ja iskarit
Ehkä siksi, koska sulla on niin mahottoman isot pyörät..
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Tuukka kirjoitti:
Mulla on Spaxin jouset ja iskarit, ja vähän joutuu nostaan autoo, jotta tunkin saa etukelkan alle. Sentti liian alhaalla tai jotain. Nousee kuitenkin ihan pohjelihaksen voimalla riittävästi...
miten niin menny matalaksi mulla menee ihan hyvin tunkki etu akselin alle ja samat jouset ja iskarit
Ehkä siksi, koska sulla on niin mahottoman isot pyörät..
Jos lyhennän jousia laikalla ( vaikka yksi kierros ), miten käy vakioiskarin? Tuleeko oljyt ullos kesän ajon jälkeen? Tarkoitus olisi ajella yksi kesä vakiovaimentimilla ja lyhyemmillä jousilla, jonka jälkeen vaihtaa säädettävää kehiin. Mikä on teidän iskarivaihtoehdot lyhennetyille jousille?
Yames kirjoitti:Jos lyhennän jousia laikalla ( vaikka yksi kierros ), miten käy vakioiskarin? Tuleeko oljyt ullos kesän ajon jälkeen? Tarkoitus olisi ajella yksi kesä vakiovaimentimilla ja lyhyemmillä jousilla, jonka jälkeen vaihtaa säädettävää kehiin. Mikä on teidän iskarivaihtoehdot lyhennetyille jousille?
Yames
etu iskareitten alapäähän voi laittaa niin sanotut pitkät mutterit ja iskari niihin kiinni pultilla niin vaimentimen varsi pysyy suurinpiirtein kokonaan ulkona madalluksessakin.takana joutuu sitten jo käyttämään luovuutta
Käykös noi mk3 mk4 tai mk5 cortinan jouset taunukseen? Kun tuolla Burtonpowerilla olis paljon eri mittasia jousia myynnissä noihin cortinoihin. Kellään kokemuksia noista jousista?
Kyllähän Taunukseen saa valmista täydellistä alustasarjaa.
kitupiikki.net , GTS -40mm jouset ja iskarit toimituskuluineen 410e, joten ei edes hinnalla pilattu.
Sanotaan että on vuosimalleihin -79-82, mutta eikös sama alusta käy vanhempiinkin?