Sivu 1/1

V6 kaasarit..

Lähetetty: 26 Huhti 2005, 23:07
Kirjoittaja ft79
Minkä kokosia kaasareita
on noissa V6 Taunuksissa?

oon ostamassa yhtä farkkua ja siinä
näyti olevan tollanen 6:sen kaasari....

Mulla on tossa nurkassa tollanen
32mm tupla joka sopii 2.0 ohc:n imusarjaan
niin olisko toi jostain 2.0 V6:sta
:roll:

Re: V6 kaasarit..

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 06:08
Kirjoittaja tanari
ft79 kirjoitti:Minkä kokosia kaasareita
on noissa V6 Taunuksissa?

oon ostamassa yhtä farkkua ja siinä
näyti olevan tollanen 6:sen kaasari....

Mulla on tossa nurkassa tollanen
32mm tupla joka sopii 2.0 ohc:n imusarjaan
niin olisko toi jostain 2.0 V6:sta
:roll:
ilmeisesti on juuri pienimmistä V6 koneista.. "isommissa" on sitten DGAS 38/38, onhan noissa kutosissa myös niitä soleksin kaasareita 35/35

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 06:39
Kirjoittaja ft79
tarkennetaan sen verran vielä
että kyselen lähinnä näitä
kaasareita missä kurkut aukee
samaan aikaan...

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 08:02
Kirjoittaja Mois
Ainakin vanhemmissa 2.0 V6:ssa on 32mm Solex ja 2.3 V6:ssa 35 mm Solex ja 2.8 V6:ssa taitaa olla 38mm Weber.

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 08:03
Kirjoittaja tanari
ft79 kirjoitti:tarkennetaan sen verran vielä
että kyselen lähinnä näitä
kaasareita missä kurkut aukee
samaan aikaan...
kaikissa V6 kaasareissa aukee kurkut samaan aikaan.

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 08:07
Kirjoittaja Januzki
Mulla olis muuten joutavana 2.8 V6 kaasari, eli Weberin 38/38 dgas. Siinä on automaattiryyppy vissiinkin, ja molemmat kurkut aukee yhtäaikaa. Ainoana puutteena kansi ja imusarja... :roll:

Eli saapi tarjota, vaikka ei kuulukkaan ihan tälle topicille. :)

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 08:47
Kirjoittaja riepurs
kaverilla on 2.6 v6:n ja siinä on 36/36 weber jossa aukee kurkut samaan aikaan,3.0 essexissä ki on toi 38/38

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 10:16
Kirjoittaja Vieras
tanari kirjoitti:
ft79 kirjoitti:tarkennetaan sen verran vielä
että kyselen lähinnä näitä
kaasareita missä kurkut aukee
samaan aikaan...
kaikissa V6 kaasareissa aukee kurkut samaan aikaan.
Ruotsissa on ollut joissakin granadoissa semmosta kääntölaippa-adapteria eli v6 koneen imusarjaan tulee adapteri joka kääntää kaasuttimen poikittain
aluperäiseen nähden ja molemmat imureiät on yhditettyadapterissa tai siis on vaan yksi soikea ja adapterissa on sitte kiinni vaiheittain aukeava kaasutin.

-vk- (astriel)

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 10:35
Kirjoittaja Vieras
Anonymous kirjoitti:
tanari kirjoitti:
ft79 kirjoitti:tarkennetaan sen verran vielä
että kyselen lähinnä näitä
kaasareita missä kurkut aukee
samaan aikaan...
kaikissa V6 kaasareissa aukee kurkut samaan aikaan.
Ruotsissa on ollut joissakin granadoissa semmosta kääntölaippa-adapteria eli v6 koneen imusarjaan tulee adapteri joka kääntää kaasuttimen poikittain
aluperäiseen nähden ja molemmat imureiät on yhditettyadapterissa tai siis on vaan yksi soikea ja adapterissa on sitte kiinni vaiheittain aukeava kaasutin.

-vk- (astriel)
juup, oon nähny semmosia adaptereita, saa laitettua vaiheittain aukeavan kaasarin kiinni = taloudellisempi ja kun sen saa säätöihin niin tuskin paljoa tehottomampikaan vaihtoehto kuin samaanaikaan aukeava.

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 10:35
Kirjoittaja tanari
ja toi edellinen olin sitten minä.

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 10:51
Kirjoittaja gepardi
Vanhemmissa 2.8 V6-koneissa on Solex 38/38 EEIT

Lähetetty: 27 Huhti 2005, 15:35
Kirjoittaja ft79
Niin ja molemmissa tapauksissa
kyseessä on Weber 8)