Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
Mulla olis muuten joutavana 2.8 V6 kaasari, eli Weberin 38/38 dgas. Siinä on automaattiryyppy vissiinkin, ja molemmat kurkut aukee yhtäaikaa. Ainoana puutteena kansi ja imusarja...
Eli saapi tarjota, vaikka ei kuulukkaan ihan tälle topicille.
ft79 kirjoitti:tarkennetaan sen verran vielä
että kyselen lähinnä näitä
kaasareita missä kurkut aukee
samaan aikaan...
kaikissa V6 kaasareissa aukee kurkut samaan aikaan.
Ruotsissa on ollut joissakin granadoissa semmosta kääntölaippa-adapteria eli v6 koneen imusarjaan tulee adapteri joka kääntää kaasuttimen poikittain
aluperäiseen nähden ja molemmat imureiät on yhditettyadapterissa tai siis on vaan yksi soikea ja adapterissa on sitte kiinni vaiheittain aukeava kaasutin.
ft79 kirjoitti:tarkennetaan sen verran vielä
että kyselen lähinnä näitä
kaasareita missä kurkut aukee
samaan aikaan...
kaikissa V6 kaasareissa aukee kurkut samaan aikaan.
Ruotsissa on ollut joissakin granadoissa semmosta kääntölaippa-adapteria eli v6 koneen imusarjaan tulee adapteri joka kääntää kaasuttimen poikittain
aluperäiseen nähden ja molemmat imureiät on yhditettyadapterissa tai siis on vaan yksi soikea ja adapterissa on sitte kiinni vaiheittain aukeava kaasutin.
-vk- (astriel)
juup, oon nähny semmosia adaptereita, saa laitettua vaiheittain aukeavan kaasarin kiinni = taloudellisempi ja kun sen saa säätöihin niin tuskin paljoa tehottomampikaan vaihtoehto kuin samaanaikaan aukeava.