4kpl kaasareita...

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

JuHo^
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 00:29

4kpl kaasareita...

Viesti Kirjoittaja JuHo^ »

miten hankalaa on taunuksen 1.6ohc saada 4kpl kaasareita?? ja kuinka isot uskaltaa pistää?? sattuis meinaa löytyy tuolt tallin perältä 5kpl saabin zeitekin kaasareita mut onko liian isot kaasuttimet?? mitäs muuta tarvi imusarjan lisäks muuttaa että saa toimii???

rahaa en meinaa paljon pistää ja laillisuudella ei välii
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

2 litrasessa F ryhmaläisessä oon nähnyt satsin 40mm flat slide Mikuneita.
Eikös noi Saabin kaasarit ollu niitä muuttuvakurkkuisia?
Noin äkkiä tulis mieleen, että luistien jouset saattais olla liian jäykät noille ilmamäärille.
Säätäminen saattaa vaatia lehmän hermoja.
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Jos Saabin 2-litraisessa on yhdellä Zenith-Stombergilla otettu 100 hv niin tuskin niitä kovin monta 1.6 OHC:hen tarvitaan :)
JuHo^
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 00:29

Viesti Kirjoittaja JuHo^ »

mitkäs 2xtuplakaasarit sitten olis hyvät 1.6 oharille? ku en viittis jää autoon pistää mitää dellun tuplia jotka maksaa 300€..... tai onko autoa jossa on hyvät sivuimukaasuttimet jotai vois sitten yhdistellä oharin kylkeen?
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

No Weber mut eipä taida hinta olla kummosempi. Mites kone muualta? Tuohon lisäbensaan kannattaa keskittyä melkein viimeisenä. Ootko esim. pakopuolelle tehny mitään?
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Avatar
Hessu
Viestit: 709
Liittynyt: 20 Loka 2004, 08:34
Paikkakunta: Häijää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Niin siis ei kai se bensan syöttö koneeseen ole mikään ongelma? Ilmaa sinne pitäisi saada lisää :D
Avatar
Taco
Viestit: 2291
Liittynyt: 17 Heinä 2004, 13:14
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Taco »

Ja pakopuolelta savut kartanolle...
Taunus on mielentila ja mielentila on Taunus.
Taunusmies Jussi
Viestit: 1273
Liittynyt: 10 Elo 2004, 19:59
Paikkakunta: Huittinen

Viesti Kirjoittaja Taunusmies Jussi »

Weber 32/36 DGV:llä pääsee pitkälle. Ei vie kauhean paljoa bensaa ja riittää vielä 2.0 moottorinkin kanssa. Mut tuplat olis tietenkin HÄRSKIT! :twisted:
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Avatar
henu
Viestit: 1352
Liittynyt: 02 Helmi 2005, 17:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja henu »

Taunusmies Jussi kirjoitti:Weber 32/36 DGV:llä pääsee pitkälle. Ei vie kauhean paljoa bensaa ja riittää vielä 2.0 moottorinkin kanssa. Mut tuplat olis tietenkin HÄRSKIT! :twisted:
mulla on tollanen kiinni mut tuli mieleen et toimisko jos laittas toisen tollasen ku sattus löytymään, tietysti imusatsi pitäs väsätä mut saisko jo liikaa löpöö :roll: ainiin ja koneena on 1.8 1.6 kannella
JuHo^
Viestit: 19
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 00:29

Viesti Kirjoittaja JuHo^ »

Taco kirjoitti:No Weber mut eipä taida hinta olla kummosempi. Mites kone muualta? Tuohon lisäbensaan kannattaa keskittyä melkein viimeisenä. Ootko esim. pakopuolelle tehny mitään?
imu ja pakokanavia on raapittu puhtaammaks ja vähän isonnettu.... pakoputki ja pakosarja vaihdettu...
Vastaa Viestiin