Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
miten hankalaa on taunuksen 1.6ohc saada 4kpl kaasareita?? ja kuinka isot uskaltaa pistää?? sattuis meinaa löytyy tuolt tallin perältä 5kpl saabin zeitekin kaasareita mut onko liian isot kaasuttimet?? mitäs muuta tarvi imusarjan lisäks muuttaa että saa toimii???
rahaa en meinaa paljon pistää ja laillisuudella ei välii
2 litrasessa F ryhmaläisessä oon nähnyt satsin 40mm flat slide Mikuneita.
Eikös noi Saabin kaasarit ollu niitä muuttuvakurkkuisia?
Noin äkkiä tulis mieleen, että luistien jouset saattais olla liian jäykät noille ilmamäärille.
Säätäminen saattaa vaatia lehmän hermoja.
mitkäs 2xtuplakaasarit sitten olis hyvät 1.6 oharille? ku en viittis jää autoon pistää mitää dellun tuplia jotka maksaa 300€..... tai onko autoa jossa on hyvät sivuimukaasuttimet jotai vois sitten yhdistellä oharin kylkeen?
No Weber mut eipä taida hinta olla kummosempi. Mites kone muualta? Tuohon lisäbensaan kannattaa keskittyä melkein viimeisenä. Ootko esim. pakopuolelle tehny mitään?
Weber 32/36 DGV:llä pääsee pitkälle. Ei vie kauhean paljoa bensaa ja riittää vielä 2.0 moottorinkin kanssa. Mut tuplat olis tietenkin HÄRSKIT! :twisted:
Jos pytty ei ole Vee-asennossa niin se on vessanpytty!
-75 coupe
Taunusmies Jussi kirjoitti:Weber 32/36 DGV:llä pääsee pitkälle. Ei vie kauhean paljoa bensaa ja riittää vielä 2.0 moottorinkin kanssa. Mut tuplat olis tietenkin HÄRSKIT! :twisted:
mulla on tollanen kiinni mut tuli mieleen et toimisko jos laittas toisen tollasen ku sattus löytymään, tietysti imusatsi pitäs väsätä mut saisko jo liikaa löpöö ainiin ja koneena on 1.8 1.6 kannella
Taco kirjoitti:No Weber mut eipä taida hinta olla kummosempi. Mites kone muualta? Tuohon lisäbensaan kannattaa keskittyä melkein viimeisenä. Ootko esim. pakopuolelle tehny mitään?
imu ja pakokanavia on raapittu puhtaammaks ja vähän isonnettu.... pakoputki ja pakosarja vaihdettu...