Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.
itte oon tullu siihen loppu tulokseen et kaikki kaasarit on uusina ihan hyviä/toimivia mutta väljistyneenä vain harvat ja yksinkertaiset kaasuttimet toimii edelleen!ja toinen asia on sen alumiiniseoksen syöpyminen!toiset kaasuttimet tuntys syöpyvän pienistäkin vesimääristä esim kohokammiossa ja toiset ei!itellä kyl loppu taunuksen kaasutin ongelmat ku vaihto efin tilalle tosin kaikkee muuta sit on ollu tarpeeks siinäkin!tyhjäkäynti säädin kenkkuillut yms pikku sähkö vikoja!
Herkko kirjoitti:Lainaan taas tätä kulunutta,mutta niin oikeaa
wanhan Ford asentajan toteamusta:
"hyviä vehkeitä,kun osaa käyttää"
Aikoinaan ajoin about 150 tuhatta,KUNNOSSA olevalla
VV Taunuksella.
Ei mitään ongelmaa,ja taloudellisempi oli,
kun vanhempi normikaasari 1.6 Taunus.
Sitä varten VV aikoinaan kehitettiinkin,että
saadaan kulutusta pienemmäksi.
Hyvä Herkko, pidä VV:n lippua korkealla. Täällä on ajettu vuodesta 1998 alkaen kahden VV-Taunuksen voimin kesät-talvet. Jos VV:ssä on kaikki kunnossa ja ennenkaikkea ryypyn säädöt kohdallaan, niin kyllä on miellyttävä kaasutin ajaa. Varsinkin automaatin kanssa VV on poikaa. Alakierrossitkeys on aivan toista luokkaa kuin kiinteäkurkkuisella kaasuttimella eikä sammu kylmäkään kone laitettaessa D päälle.