Runkolaakerit.

Yleistä keskustelua tekniikasta ja selityksiä mm. termeille: V6, OHC, Atlas, kumipusla ja Weslage. EI SEURUSTELUA. Kommentoiminen vaatii rekisteröitymisen.

Valvojat: Timppa, Pj, taunus 78

Stefa
Viestit: 172
Liittynyt: 13 Touko 2010, 23:04

Viesti Kirjoittaja Stefa »

JeeSe kirjoitti:Kaljatölkistä vaan leikkaa siivut sinne laakeriliuskan ja pukin välii ni se on heti 038 ylikoossa. :lol:
Ei kaljatölkki ole kuin 0,07-0,08. Paljon tehty ja pahoissa paikoissa...
JeeSe
Viestit: 574
Liittynyt: 14 Touko 2009, 11:23
Paikkakunta: TuuSula

Viesti Kirjoittaja JeeSe »

Stefa kirjoitti:
JeeSe kirjoitti:Kaljatölkistä vaan leikkaa siivut sinne laakeriliuskan ja pukin välii ni se on heti 038 ylikoossa. :lol:
Ei kaljatölkki ole kuin 0,07-0,08. Paljon tehty ja pahoissa paikoissa...
No silloin kun myö tehtiin niin... :lol:

Ennen oli kaljatölkitkin rautaa. Mut ei ne ehkä ihan niin paksua rautaa sitte ollu silloinkaan.

Mut aina saa vähän liiotella jos on asunu Karjalassa?
Ei tosin kannaksella sentään, mutta kuitenkin.. :)
-75 2d Sedan 2.0L Automatic
Ydinvoima on ylivoimaa!
Vastaa Viestiin